![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Wat heeft Bart Tommelein nu eigenlijk allemaal gezegd?
Vrijdag was Bart te gast bij Devadder. Ik had de indruk dat Bart sprak met de handrem op. Wilde wel wat zeggen, maar sprak zich niet 100 % uit. Wellicht met de verkiezingen voor voorzitter bij OVLD in het achterhoofd. Opvallend was alvast zijn uitspraak over de toekomstige premier van dit land. Dit mocht gerust de huidige premier van lopende zaken zijn Sophie Wilmès (MR) volgens Bart. Raar dat hij eigen Gwendolien opzij schuift
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tommelein zal een reden hebben om de reet van een Vlamingenhaatster te likken.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geweldig hoogstaand niveau van een poster op dit forum. Maar mensen toch.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 januari 2020 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noem mij gerust bij mijn nick, System. Je haatdragende smoel zal er niet van scheuren.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk eer dat hij niet teveel zijn Gwen wil beffen, want die heeft de laatste tijd te weinig aandacht kunnen besteden aan haar politieke hygiëne ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- het volkse en weinig hoogstaande gebruik van woorden en vergelijkingen om de politieke toestand te beschrijven - een al even hoogstaande wijze om een mede-forummer af te branden. Illustratie: ik heb nog nooit van een andere forummer gezegd dat hij/zij een klootzak is. Als ik het over kloten heb, dan heb ik het over de mijne. Of hoogstens over die van een derde partij (een politieker dan).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik vond het optreden van Tommelein verwarrend. Had ook de indruk dat hij rond de pot draaide. Raar ook dat Vanderjeugd geen kandidaat meer is. Werd hij onder druk gezet? Met Tommelein heb je opnieuw een ancien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen bleek dat hij van niemand steun kreeg, heeft hij zijn kandidatuur ingetrokken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens sommige bronnen zou de man naar de kerk geweest zijn.
![]() ![]() En heeft daar een missie gekregen, hij moet het blauwe ras redden. ![]() Aangezien de man vreest voor het volgende eeuwig leven zal hij er alles aan doen binnen zijn provincie… ![]() ![]() Veel West-Vlamingen schijnen daar aan te geloven, daarom zijn zij zo talrijk in de politiek. Moet de stiel opgewaardeerd worden is ook een goede vraag? Moeten er examen komen, doorlichting? ![]() Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 12 januari 2020 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tommelein is in de eerste plaats een zeer irritante debater. Telkens hij zijn gelijk niet haalt, heeft hij de gewoonte om het volume van zijn zeer luide stem nog wat te verhogen.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen Deborsu was nog wat te genieten. Laatst gewijzigd door Bob : 12 januari 2020 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tommelein is de beste garantie dat ook OVLD de electorale dieperik ingaat, daar moet niemand aan twijfelen. De leden van CD&V, spa en OVLD willen geen vernieuwing want ze kiezen telkens voor gevestigde waarden die voor poco zijn en prediken. Deze partijen en hun politici zijn gewoonweg gedoemd om te verdwijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het resultaat van hun doortocht is zwaar ontgoochelend en van zodra ze voelen dat ze verbrand zijn vliegen ze op de EU kar.
![]() |
![]() |
#17 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sTommelein moet de geit (aha) en de kool sparen.
Als hij dat kan, hoed af. Toch vrees ik voor hem: er zit geen groei in zijn partijtje. Alleen nog krimp. Zei de studie.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Smijt al die oude krokodillen in de vijver voor de jeugd en dan nog, van smaak geproken.. ![]() ![]() Tussen 1999 paars 1 (Verhofstadt) en paars 2 groen! en nu hebben zij alleen maar voor eigen belang gewerkt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En akkoord, het gebeurde allemaal terwijl dat iedereen aan het slapen was. ![]() Zij konden tot met de aanvang van de crisis doen wat zij wilden. 2011 was iedereen aan het wakker komen. Maar toch konden de misdadigers van Dexia nog ontsnappen. ![]() ![]() En wat vandaag boekdelen spreekt is dat Axel Miller - DEXIA kabinetschef wordt van MR. Het paard keert altijd terug naar zijn stal.. ![]() ![]() ![]() Dit is alles toegeven of niet? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 12 januari 2020 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |