![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.rt.com/op-ed/479576-megh...princess-verb/
Zalig hoe zo'n zever gefileerd wordt: Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedank trouwens om me dienen bol van jou uit te lenen Uni.
Nu heeft ons aller Knuppel trouwens ook haar antwoord. ![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het zou leuk zijn moesten zowel markelen als merkelen als werkwoorden gebruikt worden.
markelen; zich onttrekken van engagementen, graag de lusten maar niet de lasten op zich nemen merkelen; boude uitspraken doen over dingen die men niet kan verwezenlijken, iets publiekelijk op de mouw spelden |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Linda Blair was in de eerste exorcist toch Meg(h)an? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 februari 2020 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze toetreed tot de koninklijke familie weet ze maar al te goed dat ze bepaalde verplichtingen heeft. Persoonlijk vind ik haar maar crapuul trouwens en zeker niet knap. Als je dan achteraf hoort dat dat ze samen een half miljard waard zijn aan allerlei commerciële rechten en inkomsten begrijpt men wat haar uiteindelijk doel was. Geen verplichtingen en kassa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze het status quo op dat punt niet accepteert is g*dverd*mme haar goed recht, meer nog : ze zouden die aasgieren moeten bestoken onder de rechtszaken, meerdere per week, eentje bij elke foto die ze zonder goedkeuring afdrukken met telkens schadevergoedingen met 7 cijfers of meer , tot ze hun les geleerd hebben of tot ze failliet zijn. Je plooit niet voor dat krapuul. Nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist al dat ze niet deugde van toen ik haar de eerste keer zag. Het moet zijn dat ze goed kan pijpen want voor de rest heeft ze weinig kwaliteiten volgens mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Het is een beentje "en en". De Britse tabloids zijn puur onvervalst rioolwater en drek en Meghan is een gold digger die perfect drama weet te creeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |