![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Waarom niet de habbekrats die iedereen krijgt als hij technisch werkloos wordt?Ze hebben nu al flexi-jobs,personeel met schandalig lage lonen en verlaagde BTW.Het gaat hier om 20 dagen sluiting en dus 200 euro per dag 7 op 7.En wie gelooft dat op 3 april alles terug open gaat is wel erg goedgelovig hoor.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
4000 euro of 200 euro per dag, dat is niet genoeg om te overleven hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Oei, en 33 euro per dag voor het personeel wel?
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen een journalist hem zei dat café uitbaters dat niet genoeg vinden antwoordde hij gevat : '' Ik ga me niet uitspreken over alle café uitbaters maar in het verleden heb ik veel café uitbaters horen klagen dat ze na een maand dag en nacht werken nauwelijks een paar duizend euro over houden en nu krijgen ze voor 3 weken niets doen 4000 euro belastingvrij''. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfstandige zijn houdt nu eenmaal bepaalde risico's in.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat met: Waar heeft een asielzoeker echt recht op?
Dan ben ik van mening dat men 'onze' horeca-zaken beter een handje kan toesteken om het 'hoofd' met boven water te kunnen houden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 maart 2020 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() 200 euro per dag
dekt dat de vaste kosten voor een deftige horeca zaak ? Dacht het niet hoor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten die de huur van het pand betalen? Voor sommige kleine bruine cafés zal dat wel ok zijn. Voor een zaak op de markt van een centrumstad is dat een habbekrats.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dringend tijd dat de moderatie disfunctioneel gezever over vreemdelingen buitensjot uit topics die daar niets mee te maken hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Staatshulp moet niet enkel voor de boeren gelden.
Ze kunnen de belastingsaangiften controleren en daarop hun hulp baseren. Laatst gewijzigd door omaplop : 14 maart 2020 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Maar tis zoals Libro zegt:
Als zelfstandige moet je je voorzien op onvoorziene omstandigheden. Een buffer van een paar maand kan geen kwaad. Voor een starter is dat niet evident.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar is het VB in jouw ogen nog niet sterk genoeg
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik baal niet van "de vreemdeling", wel van niet-geïntegreerd islamitisch tuig.
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Standaard antwoord is nu, het gaat niet om de vreemdeling, maar islam en andere bla bla bla, het goed ingestudeerde gezever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schat dat enkel een deftige witte kassa jaarlijks al 4.000,- € kost aan servicecontracten, afschrijvingskost, betaalterminals, tablets voor opname bestellingen, etc... Het ware beter de dienstverlenende bedrijven aan de horeca te verbieden kosten aan te rekenen aan horecabedrijven die plat liggen. |
|
![]() |
![]() |