![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Een hoge UV-straling zorgt er voor dat het virus zich moeilijker verspreid,zodra het zomer werd waren er hier ook een pak minder besmettingen.Bovendien heeft Thailand een klimaat met zeer hoge vochtigheidsgraad,doordat de lucht er zo verzadigd is van vocht kunnen microdruppeltjes speeksel zich veel moeilijker verspreiden.In Vaanderen loopt iedereen in de winter wel eens rond met een verkoudheid,in Thailand (bijna) niemand.Dit heeft niks met een andere aanpak te maken.En wacht nog maar eens een maand of 3,dan zul je hier een tweede golf zien die erger is dan de eerste.
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die uitleg gaat niet op, want in Florida liggen de cijfers wel hoog. En daar heb je ook een hoge UV-straling en tropische temperaturen.
Laatst gewijzigd door elsina : 17 juli 2020 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bepaalde laboratoria in Florida, die de slijm uit neus of keel analyseren op covid-11, gaven 100 % positief resultaat op alle aangevoerde stalen. Elke positieve test wordt door de federale VS Riziv vergoed. Kassa, kassa ...
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik hier bij de Thai ga eten ben ik ook gegarandeerd 5 dagen virus-vrij. Als die van ons iets Thais maakt zelf 10 dagen.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trumpiaanse logica : als je weinig test heb je ook goeie cijfers... Een apenland dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() En toch geloof ik dat het weer er mee te maken heeft,in Afrika zijn er ook bijna geen besmettingen.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja in hartje Afrika .....gebeuren daar testen ? Mensen sterven er zoals ze er al eeuwen sterven...in de hoek van hun hut of krot.....Er is daar meestal geen dokter te bekennen in de verste omtrek. Neem nu Cambodja.....dat lijkt ook mee te vallen kwa besmettingen ....Ik ben daar al meer als één keer geweest. Ik denk dat in de hoofdstad Pnom Penn 1 hospitaaltje is hoop en al 2 artsen. Niemand wordt daar getest. Welke diagnose wordt daar gesteld als daar in het binnenland iemand doodgaat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Warm met een hoge vochtigheidsgraad, zou dus een voordeel zijn
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet waar de meeste besmettingen voorkomen in Brazilië,maar in het Zuiden(rond Porto Alegre) worden in de winter (nu) dikwijls maximumtemperaturen gemeten die onder de 20°C blijven.
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoorde zelfs van besmettingen in het Amazonegebied. Florida is ook warm en tropisch net als de kuststreek in Ecuador. Indië telt ook veel besmettingen......en daar is het wel heel warm en vochtig dus t'ja ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien toch deels genetisch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bembems genen zijn dus van sterk allooi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze praat vaak over Thailand, dus ik nam steeds aan dat ze de dochter is van een oude Vlaming met een Thaise vrouw. My bad.
Laatst gewijzigd door Weyland : 20 juli 2020 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is de reden:
https://www.thailandguru.com/thailan...sales-tax.html De btw in Thailand is 7% Dat is hetzelfde als de btw hier in horeca. De klanten van horeca zijn gespaard van virus, Thailand ook.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het laatste wat ik gehoord heb was 500.000 besmettingen in Afrika, en dat is al even geleden. Ondertussen zijn het aantal besmettingen in Afrika flink toegenomen. |
|
![]() |
![]() |