![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net nu op radio 1 een longarts die in feite maatregelen vraagt tegen alle andere longziektes zoals longontstekingen en RSV. Enerzijds is er Covid maar ze zien vooral een opstoot van alle andere longziektes die nu ook allemaal naar boven komen.
Door de maatregelen bleven die andere besmettelijke longziektes vorig jaar grotendeels uit maar komen nu terug, dubbel in kracht door uitgestelde besmettingen. In feite vraagt ze maatregelen om ook die andere ziektes te vermijden, en dan is de griep nog niet eens in het land. Dus in plaats van besmettingen los te laten in de zomer hebben ze die 2 keer opgeschoven naar het najaar, je vraagt je echt af waar die zitten met hun verstand. En maar klagen en klagen voor problemen die ze zelf veroorzaakt hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij verzwakt het mRNA vaccin ook je weerstand tegen andere virale aandoeningen, het aantal antistoffen die je aanmaakt is zo belachelijk hoog dat er geen plaats is voor andere antistoffen. Na haar eerste vaccin is mijn dochter nu al een volle week ziek van een verkoudheid, nog nooit eerder zo zwaar gehad. Uiteraard gaat ze ziek naar school omdat ze geen echt andere keuze heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan schuif je het toch weeral op en maak je het weeral erger de volgende keer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Klopt, naar een periode dat de ziekenhuizen niet overstelpt worden door corona patiënten bijvoorbeeld.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarna we compleet afhankelijk worden van vaccins en de vaccin-adepten hun gelijk daarin zullen zien over het "nut van vaccinatie".
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al is daar nog geen bewijs van, hoe dan ook kun je dergelijke aantallen niet aanhouden, daar is het lichaam niet op voorzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is een waarheid, die in talrijke wetenschappelijke werken terug te vinden is. In de Koran, het Woord van Allah, staat duidelijk dat de aarde plat is. Anderhalf miljard moslims erkennen dat en zij kunnen toch niet allemaal fout zijn.
Uit eigen observatie heb ik ook kunnen vaststellen, waar ik ook kwam, dat de aarde rondom mij plat was met als enige uitzondering de bergen. Maar eenmaal voorbij die bergen was de aarde weer plat net zoals de zee. Trouwens proefondervindelijk is bewezen dat elk voorwerp dat onderaan een bol geplaatst wordt onherroepelijk er af valt.
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat: