![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een bescheiden gazon in L-vorm van ongeveer 100-120 vierkante meter.
Denk voor een elektrische te gaan, maar welke ? - Robotmaaier wellicht overkill ? - Welke maaibreedte ? - Met accu of met draad ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 18 april 2020 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Honda.
Met batterij heb ik verschillende zaken van EGO, heel betrouwbaar. Maar of het ook goed werkt met een grasmaaier weet ik niet.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 18 april 2020 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze eerste grasmachien heeft het 26 jaar uitgehouden, een Honda natuurlijk. Het was gewoon op. Ook ons nieuw is een Honda en dat werkt alweer perfect.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou het bij een sikkel, ...zonder de hamer, dawel.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Overal in Brazilië...
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze lijkt mij handiger, kan uw lief/vrouw verder koken of de was/strijk doen.
![]() Hier doet de tuinman dat. Ik nam vroeger de taak van het verfraaien van de tuin op mij maar nu al die vuile zwerfkatten de tuin terroriseren. In de garage staat er nog zo ééntje: ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 april 2020 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best voor een mulching machine gaan, niet dat gedoe met een grasopvangbak. Stiga is heel goed , Honda is de top, maar wel erg duur. Best wegblijven van de 'huismerken' van de brico-hubo-gamma winkel zoals 'Powerplus' dat is echt rommel die na twee seizoenen rammelt langs alle kanten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog in prima staat trouwens. Langs de andere kant ...als bol.com 80€ vraagt zou ik hem wel op 2hands zetten voor 20€. T zijn corona tijden ! ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 18 april 2020 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Honda.
Mss iets duurder, maar je zal het je niet beklagen nadien. Of anders er een betonneke overgieten en het groen verven. Maar ook hier neem je dan beter een iets duurdere verf en genen brol uit den Aldi.
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Ik ben wel tevreden over mijn EGO grasmaaier. Weinig onderhoud en relatief stil. Ik schat dat de batterij hier ongeveer een uurtje meegaat, maar herladen gaat vrij snel.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Honda kopen. Is echt degelijk. Is iets duurder maar van prima kwaliteit en gaat lang mee. De vorige van mijn ouders: was 24 jaar oud. Startte altijd vlot, ook na een lange winter. Ik heb nu voor mijn gras thuis een nieuwe Honda gekocht, met rol van achter (voor uw stuk gras is dit te zwaar en te groot). Maar die kleintjes zijn ook uitstekend, zo weet ik van kennissen. Het probleem met een elektrische is de kabel. Men moet toch steeds goed opletten. Maar het is wel (relatief) geluidloos. Voor uw stuk zou ik dat nog riskeren.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 april 2020 om 08:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ondertussen werk ik hoofdzakelijk met een zitmaaier. Wat maaiers op accu betreft hoor ik goede zaken van STIHL. Van sommige modellen dacht ik dat de batterij ook bruikbaar is met ander tuingerief. Laatst gewijzigd door pajoske : 19 april 2020 om 08:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 april 2020 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Ik heb een Toro (model weet ik niet uit mijn hoofd).
Het is de grasmaaier die mijn vader kocht, zo een 25 jaar geleden; en die doet het nog prima. Trekt nog zeer goed en start zonder probleem. De enige reden waarom hij deze niet meer hanteert is omdat hij overschakelde op robot.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |