![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom eten we die niet eigenlijk? Ok, ze zijn misschien niet eetbaar in hun natuurlijke vorm maar je kan ze allicht wel verwerken dat ze eetbaar zijn?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren in mijn tuin gezien dat ze massaal van de boom vallen, nog groen. Misschien vanwege de droogte?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen de eekhoorntjes geen concurrentie aandoen
![]() Afblijven van die eikeltjes ![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er lopen nog veel eikels rond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Varkens eten dat toch?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je eikels maalt en dat poeder voldoende wast, kan je er een bruikbaar soort meel van maken. maar lekker zal het niet gemakkelijk worden.
Zoals Skobelev aan aangeeft, secundair is het wel prima, het beste varkensvlees is van eikel-gevoederde Spaanse beestjes.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hangt er van af. Er zijn er wel die meevallen in +- 150 ?* 200€ voor een volledige ham. Iberico wil persé niet zeggen dat ze met eikels gevoed zijn. Dat kan evengoed graan zijn.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 12 augustus 2020 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Iberico wordt er verkocht in luchtdichte verpakte stukjes van 100, 200 gram ... De eerste keer toen ik de prijs las kon ik mijn ogen niet geloven. De exacte prijs ken ik niet maar omgerekend naar 3 of 5 kilogram kom je met 200 euro voor een ham niet toe. Die zwarte zwijntjes, met eikels gevoed aan grens met Portugal, kosten een zak geld. Toegegeven, ik betaal het niet. De hesp in Spanje voor dagdagelijks gebruik is prima. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Skobelev is voornamelijk een slimme jongen. En voor eigen grond en goed is ie eigenlijk best groen hoor.
En dat veranderd allemaal niets aan het feit dat eikels het best aan varkens gevoerd kunnen worden om lekker varkensvlees op te leveren. Ben benieuwd dat zo'n stukje Iberico varkenshaasje goed smaakt in een Swineapple.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor dier en natuur ben ik inderdaad een vrij groene jongen, dat geef ik met plezier toe. Deze week nog voor een uit het nest gevallen houtduivenjong 20km gereden, naar het VOC.
![]()
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De eikels vakken dit jaar massaal en nooit gezien vroeg van de bomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal u een zak beukennootjes sturen.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest ik het beestje aan zijn lot over laten? Een gewisse, misschien langzame, dood tegemoet?