![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
De voorbij dagen werd er veel onzin uitgekraamd over het bestaan van zogezegd grote wijven. Deze stellingname is trouwens wetenschappelijk gezien volstrekt onhoudbaar geworden. De lichaamslengte wordt immers met de heupbreedte of vethoeveelheid verward. Welnu, is het hoogtijd om over een echt bestaand onderwerp te berichten. Veel mannen zijn zeer groot geschapen. K.D. zelf is namelijk ook zeer groot geschapen. Hij werd ook met zeer grote voeten gezegend. Daarom is hij genoodzaakt om voor de grootste schoenmaat te kiezen. Het aanbod van dergelijke schoenen is uiterst beperkt. K.D. had drie jaar geleden nog het geluk om zeer voordelige loopschoenen in zijn maat te kunnen vinden. K.D. heeft tevens ondervonden dat de schoenmaatweergave dikwijls verkeerd is. Dit komt wellicht door verkeerde omzetting. In het Verenigd Koninkrijk en het Amelrijk (Amerika) gelden andere schoenmaatstelsels. Vraag: Hoe is het als man om zeer groot geschapen te zijn? Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte heren
Bij dezen weten wij nu dat Tavik geen last heeft van groot geschapen lichaamsdelen. Wij zijn blij voor hem. Toch zouden wij hem zeer dankbaar zijn indien hij deze draad of ruimer gezien heel dit overlegoord niet meer met afschuwelijke, wansmakelijke beelden zou bevuilen. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn schoondochter is helaas niet gekrompen sinds u het fabeltje verspreid heeft dat vrouwen nooit groter dan 1,63 m kunnen worden. Zelf ben ik ook groter, tot spijt van wie het benijdt.... Voorts; wat pocht u met het feit dat u groot geschapen zou zijn! U gaf al tig-keren aan dat mannen geen geslachtsgemeenschap mogen hebben met de " walgelijk, domme, stinkende wijven". Wat maakt het dan uit of u groot, middelmatig of eerder klein geschapen bent? (al gok ik op het laatste)... Wat uw grote voeten betreft tenslotte: éen van mijn dochters heeft schoenmaat 43 en NEE; ze heeft zich niet laten 'verbouwen'; ik heb haar echt gebaard en het was een 'vroowtje'. ![]() Net zoals mijn schoondochter met haar lengte van 1,89m eerder geen man was ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schoenmaten zijn ook niet meer wat ze waren.
Als ik nike koop (echte) spannen maat 46 mij nog. Andere merken is 44,5 soms 44. Ik zal wel bij de middelmaat uitkomen dus. Niettemin ik heb ooit eens iemand op het strand gezien met een geslacht tot aan zijn knieschijf. Lijkt me niet zo handig.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 augustus 2020 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De voetlengte komt overeen met de afstand tussen de ellenboog en het handgewricht. Mannen met lange voeten hebben bijgevolg ook lange armen. De knieschijf heeft in dit verhaal niet veel te maken. Misschien zijn kniebanden aan het strand verplicht. Hoogachtend
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Serieus? Mijn geslacht heeft wel nog wat plaats over tussen mijn elleboog en handgewricht. Maar ach... Ze zeggen wel dat de vrouwenmond overeenkomt met hun geslacht ook.
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Met groot geschapen groeten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dempers???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft zijn voor- en nadelen. Het kost me de grootste moeite om goed passende kleding te vinden, al was het maar omdat de confectiesector denkt, dat grote mannen meteen ook een BMI van 50 hebben.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zaalig !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ali G niveau? Pis en kak humor.
Euh grote maakt niet veel uit het is wat je ermee kunt doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kennen jullie spelletje ondertussen. Allemaal preuts en ongewillig of gewillige sletten. Koud en preuts krijgen we af en toe nog eten. Warm en gewillig => geen eten. Op dat vlak zijn vrouwen zoals een vereniging. En niet een zootje ongeregeld zoals bij de mannen.... Even puntjes op de i. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |