![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou jij graag supporteren voor een ploeg waarvan de voetballers alleen het geld voor ogen hebben.
Zouden we niet terug moeten gaan naar ne pistolet en wat drankbonnen voor de spelers? Als toemaatje kunnen we ze dan ook ne winst- en goalpremie geven. Bijvoorbeeld 25 euro / speler als de ploeg wint en 10 euro per goal die gemaakt werd. Ne speler kan zo al vlug meer dan 30 euro / match verdienen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het zijn allemaal vreemdelingen die met het geld dat ze verdienen uit het voetbal hun familie laten overkomen. Opschorten dat voetbal, weg ermee, zeker géén voetbalstadions meer in de steden. Gewone verloning geven géén schreeuwlelijke bedragen. Ik ben dan ook géén voetbalfan, dat moet opvallen??? (Of zou mijn nihilisme/negativisme/kort bochtenwerk door de warmte in stijgende lijn gegaan zijn? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gokchinezen gaan het niet graag horen
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voetbal heeft al decennia lang niets meer met sport te maken. Het enige wat telt, is geld!
En dan wordt zo'n "sport" voortdurend opgehemeld en de spelers aanbeden. Ik walg ervan. Het voorstel van de TS vind ik heel goed. Waarom moeten die onnozelaars miljoenen verdienen en de mannen van de vuilkar die zich even hard inspannen een minimumloon?
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 14 augustus 2020 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of heb je misschien een aandeel van je lokale club en wil je dat de centen in je eigen pocket verdwijnen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk vind ik het niet juist dat zij honderdduizendvoudig verdienen wat ik binnen krijg en stel ik me de vraag : waarom zij wel en ik niet. Mag ik daaraan toevoegen dat als ik plots miljoenen zou hebben (bv door de lotto) ik echt wel een deel zou afstaan aan een aantal betrouwbare goede doelen. Zeker weten! De grootste onnozelaars zijn natuurlijk de supporters die dat "brood en spelen" gedoe draaiende houden en niet beseffen dat die miljoenen uit hun eigen zak komen.
![]() |
![]() |
#7 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk de politiek, en enkel de politiek die dit kan rechtzetten. Voetballers hebben nu eenmaal geen wetgevende macht. Citaat:
Jij hebt echt een wereldvreemd beeld van sporteconomie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mannen op het plein moesten werken voor hun dagelijks brood. Dat ze nu professioneel zijn is op zich geen probleem, maar meer dan 200.000 euro per week is van het goede te veel. Dat heeft niets meer met sport te maken maar alles met degene die het meeste kan betalen. Zum kotsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden is simpel, na 5 jaar een loon van bijna 100.000 dollar en veel extra legale voordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://directtointerview.indeed.com/phone/105238/ Bij de truck driver staat "good salary", de helper krijgt 10 tot 16 $ per uur. Schatrijk? Een andere dump truck driver krijgt 29 tot 31 $ per uur. Nog een andere 200 $ per dag. https://www.indeed.com/q-Garbage-Tru...269072abf22d7e Die 200 $ per dag is niet slecht. Laat ons zeggen dat hij zes dagen per week werkt. Dat is 1200 $ of een maandloon van 4800 $. En vergeet niet erbij te zeggen dat het leven in New York iets duurder is dan bachten de kuppe! Hoeveel verdient een voetballer ook weer?
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Heb je een hekel aan voetbal? Kijk er dan niet naar. Ben je gefrustreerd dat er zovelen zijn die er wel naar kijken? Eet je schoen op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sinds voetbal om geld draait zijn de spelers wel steeds beter geworde , kijk nu terug naar een match uit de jaren 80 en ge lacht u kapot van de klungels op het plein
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Okay. Sanitation worker. https://forum.politics.be/newreply.p...eply&p=9418332 The minimum salary of a Sanitation Worker starts from $33,746 annually and can go up to $69,339 at the completion of five and a half years of employment. 33.746 $ is ook geen fortuin in zo een peperdure stad. Na 5 jaar zitten ze dan aan 69.339, dus nog lange na geen 100.000 en hoeveel verdienden de voetballers weer?
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 14 augustus 2020 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://loonwijzer.be/loon/vip-salar...heck---voetbal Eden Hazard 31.250.000 Luka Modric 18.636000 Adnan Januzaj 4.446.000 Vincent Kompany 6.900.639 Cristiano Ronaldo 88.849.400 enzovoort ... De bedragen zijn jaarlijks en in euro's. Vindt u dat normale inkomens voor mannen die een paar uurtjes op een veld rondhuppelen en af en toe een keertje trainen? Komaan zeg!
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand verbiedt u om voor een ploeg te supporteren waar de spelers amper verloning krijgen. Niemand verplicht u om te supporteren voor spelers die miljoenen verdienen. |
|
![]() |
![]() |