![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kwibus Van Gucht beweert dat het prima zou zijn als we terug kunnen naar 85 besmettingen per dag.
En ik die dacht gehoord te hebben van andere kwiet MVR dat alles versoepelen met nog 85 besmettingen per dag gedoemd was om te mislukken “Ik zou het tof vinden als we weer naar het niveau van begin juli gaan: 85 besmettingen per dag", klinkt het bij Het Laatste Nieuws. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het aantal besmettingen daalt lichtjes en er zijn al bleiters die opnieuw méér versoepelingen vragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer gaat men het eens leren ??
Nu alweer eventuele versoepelingen , en 't spelleke begint weer opnieuw !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 18 augustus 2020 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Covid-doden van vandaag zijn besmettingen van ruwweg een maand geleden, dus dat is volkomen logisch. En er komt nog de hittegolf bij.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gebrekkige opleiding en al even erg geen plezier meer maken met vrienden. En de Chinees keek er naar en lachte er mee. ![]() Ik zou vandaag de dag geen jongere willen zijn en nog minder een ouder. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 augustus 2020 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 18 augustus 2020 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet in welke context en op welk tijdstip dat ze dat precies verteld hebben. Wat uit maakt of die foei 85 destijds inhield dat ge op het breekpunt van een exponentiële groei zou staan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Eind april zaten we op 600 gemeten besmettingen per dag - evenveel als begin augustus. Maar het heeft daarna nog 2 volle maanden geduurd om te dalen naar die 85. Nu hopen dat hetzelfde gaat gebeuren op 12 dagen is dus wel héél optimistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Moeten we niet kijken naar het aantal vastgestelde besmettingen in verhouding met het aantal tests ? Er wordt veel meer getest dan in maart. Dus 600 besmettingen per dag in maart kan je niet gelijkstellen met 600 besmettingen nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zit nog wat leven in de cultuursector. Die moet eerst helemaal dood vooraleer er sprake kan zijn van versoepelingen.
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik schreef 'eind april'. Toen werden 20.000 tests per dag uitgevoerd - ongeveer even veel als vandaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Ongelooflijk hoe de arrogantie er van kan afdruipen om het weer allemaal beter te weten dan gedoctoreerde virologen.
Maar ge hebt een punt. Ze leggen het inderdaad niet altijd goed uit voor het simpele plebs.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Uw geheugen is uiterst selectief.
![]() |