![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, ze gaan er vollenbak voor de oppositie zou ik denken die groene kalvers ?
geen kernenergie, of rolling blackouts geen investeringen in de haven, of torenhoge werkloosheidµ geen mobiliteit meer voor de werknemer verdere discriminatie ambtenaar privé uitdiepen hophop groen, go jongens zeker doen dat we de eerste 20 jaar niet meer vergeten wat een aberratie jullie gezorgd hebben https://www.tijd.be/politiek-economi.../10107337.html ik vraag mij effe af, tijdens de verkiezingen worden die 'aberrante' plannen tegen het licht gehouden door de rekenkamer, en die groene autisten blijven dus hameren en zagen op diezelfde dingen, en wat toen al bewezen is dat het niet werkt via de rekenkamer, hoe komen ze op het idee om hun geflawde ideeen terug op tafel te gooien en als de gezinnen geen auto van de firma meer krijgen, denken ze daar in bxl dat ze dan met de fiets naar het werk gaan gaan ? en als iedereen met een camionetje rondrijdt ? wat gaan ze dan zeggen en nog een sausje PS erover en de feiten zijn duidelijk... https://sceptr.net/2020/08/magnette-...yIGGpE.twitter Rood Groen denkt dat ze incontournable zijn en hun accenten moeten doordrukken? amazing... in een land met rechtste meerderheid een links beleid doorduwen het is verfrissend te constateren hoe rustig CDV zijn hoofd koelhoudt... https://sceptr.net/2020/08/wij-passe...sausje-erover/ en past voor dat groen paars sausje... Als we de rekening maken CDV+NVA+VB=>50% vlaamse meerderheid is voor een spiegelregering wat zo amazing is dat een voorzitter nog 2 maand terug zat te claimen voorstander te zijn voor spiegelregering... en hij nog maar aan de zet is of de regimepersvuiletong geeft de indruk dat hij gaat voor het groen rode recept ??? hij kleurt zogenaamd diepblauw, en wordt door pers afgeschilderd als linkers dan CDV ???????
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 23 augustus 2020 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte Broeder Pol
Goede en gezonde Vlamingen begeven zich steeds te voet of met het rijwiel. Er dient onmiddellijk een verbod op vervuilend wagengebruik te komen. Bijna de helft van de bevolking in het Vlaams Gewest lijdt aan overgewicht. Daarom kan meer lichaamsbeweging alleszins geen kwaad. De wegen liggen bezaaid met doodgereden dieren en ook zwerfafval. Dit laatste wordt door luie, meestal rokende, wagenbestuurders (= smeerlappen) uit het raam gegooid. Als er twee lompe stinkwagens naast elkaar rijden is de verkeersader verstopt terwijl verschillende rijwielen op één rijstrook vlot naast elkaar kunnen rijden. Wagens beschadigen het wegdek ook zeer snel. Tijdens de afgrendeltoestand was het 's nachts (met vrijwel geen wagengebruik) oorverdovend stil. Dit was een van de weinige voordelen van deze toestand. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie met zo'n partij wil regeren , zoek psychiatrische hulp , ZEER DRINGEND !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Psychiatrische hulp zal inderdaad nodig zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weg met de salariswagens!
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is het verschil tussen een autodeelwagen van uw werk, waar jij uw privékilometers zelf moet betalen arato van 300euro per maand en de werkgever 300euro bijlegt ?
En een privéwagen, die u 600euro per maand kost bvb waar je voor uw verplaatsingen een kilometervergoeding krijgt ?? van bvb 300euro per maand ? dat is toch puur symbooldossier ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
https://www.leasevergelijker.nl/auto...852/overzicht/ Laatst gewijzigd door Dade : 23 augustus 2020 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er gaan niet minder wagens rondrijden.
Mensen hebben die nu eenmaal nodig om naar hun werk te gaan. Degene die de wagen betaald, zal wel wijzigen. En het loon, het loon dat deze mensen mislopen, dat loon zal toch gecompenseerd moeten worden. Per slot van rekeningk werken zij er toch voor of doen ze een extra inspanning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lang, heel lang vooraleer er sprake was van salariswagens, kregen op Ford Genk de managers reeds een "dienstwagen". De afspraak toen was dat ze die wagen kregen als compensatie voor de overuren die ze (onbetaald) moesten maken.
Ik geloof dat ze ieder half jaar een nieuwe wagen kregen. Hun oude wagen kon het personeel kopen aan een sterk gereduceerde prijs. Ik heb me laten vertellen dat ze daar recht op hebben tot aan hun dood. Momenteel zou dat wel via een leasecontract zijn en is de termijn, die ze met de wagen moeten rijden, opgetrokken. Ze moeten wel steeds met ne Ford rijden, en extraatjes moeten ze nu ook zelf betalen. Ik zag onlangs ne ex-manager van Ford Genk in Ford Saar-Louis, die vertelde me dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Klopt volledig, mijn buurman is een ex Ford Plant Manager op rust. Die krijgt inderdaad nog steeds om de zo veel tijd een nieuwe Ford wagen ter beschikking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien stoppen met uit werken te gaan? Dan heb je geen wagen meer nodig...en tijd om uw boodschappen te voet of met de fiets te doen of aan huis te laten leveren.
(Voor alle duidelijkheid, ik betaal mijn auto's zelf.)
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 24 augustus 2020 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de iedereen in de stad wonen zeker, maar vergeet dan niet dat de leveranciers van de winkels in de stad hun handelswaar ook niet ter plaatse gaan brengen met de fiets hoor. En terug verhuizen met de stootwagen misschien. Die van groen hebben overduidelijk het verstand van een vogel, die vliegen achteruit. Laatst gewijzigd door Garry : 24 augustus 2020 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke boodschappen? Van wat gaat ge die betalen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar dat geld vandaan moet komen, is maar een detail waar we ons niet druk over maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden beter eens een stuk strenger optreden tegen al die bruine mannen en snotjong die in de grootsteden rondrijden in auto's die, niet verzekerd zijn, niet ingeschreven zijn, rijden met een gestolen kentekennummer, geen controle gepasseerd hebben en waarvan de voerder geen rijbewijs heeft of dikwijls niet ouder is dan 14/15 jaar.
Opsluiten die gasten, maar in de plaats daarvan laten ze ze zo weer vertrekken, zonder hun auto dan wel, want ze hebben geen plaats in de jeugdtehuizen. En als de politie dan belt naar de ouders krijgen ze als antwoord van de mama," kindjes moeilijk". Ouders zijn verantwoordelijk voor hun kindjes, dat ze dan die ouders maar in de plaats van die kindjes op sluiten, ze zullen ze rap dan wel wat meer opvoeding geven. Laatst gewijzigd door Garry : 24 augustus 2020 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was voor mij veel voordeliger omdat mijn vrouw niet werkt. Nu ik op pensioen ga, zou ik daar de vruchten van kunnen plukken (hoger loon), helaas, pindakaas, ons pensioen wordt afgetopt, nog zo'n onrechtvaardige maatregel t.o.v. de ambtenarij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar waarom niet met een realistisch plan komen in de plaats van die onhaalbare fabeltjes?
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |