![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Stel, je hebt een antivaxer vriend die graag naar een feestje wil met Covid Safe Ticket.
Hoeveel vraag jij per uur om je GSM met coronacertificaat uit te lenen? Ik vraag het voor een vriend. Die naar een feestje wil.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat coronacertificaat is niet zo erg maar wat met mijn smartphone?
Ik vraag dus minstens 300 €, hij krijgt ze wel terug als hij de telefoon onbeschadigd terugbrengt.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks te "coronacertificaat" uitlenen! Hij heeft de keuze gemaakt om zich niet te laten vaccineren; dan moet hij de gevolgen er maar van dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vragen, vragen ... Is het voor een vrouw? Hoe oud is ze?
Ik denk aan twee tarieven: een half uurtje service voor een avond uit; twee uren full service voor een nachtje uit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wil "weten" of uw covid safe pasje wel een echt is. Hij gaat met zijn "covid safe tester" die gewoon zijn foto apparaat is, uw pasje fotograferen. Dan zegt hij "eh, uw pasje is niet geldig, laat maar, ik doe het niet". En hij heeft nu uw QR code he, waar hij vrolijk een pasje mee kan afdrukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige reacties doen mij denken aan niet zo snuggere mensen die je vertellen dat je makkelijk het verbod om je groententuin te besproeien met roundup kunt omzeilen. Snap je: je eigen teelgrond voor groenten kunnen besproeien met round up ...
Zo zeer manifest ingaan tegen adviezen van onze gezondheidsdiensten ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen anti-vaxxer vrienden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de vraag is hoeveel jij over hebt om aan vervalsing van officiele documenten deel te nemen. Daar staan immers flinke geldboetes en gevangenisstraffen op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 3 oktober 2021 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt iets gemeen met Eduard Khil, history in the making.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een feestje heb je dat niet nodig. Trouwens, een CST afdrukken op papier kost geen moeite, en als er iemand misbruik van maakt en betrapt wordt dan zeg je gewoon dat hij het gepikt heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zich niet laat vaccineren doet dit uiteindelijk voor eigen rekening. De gevaccineerde ligt daar niet wakker van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die mij m'n CST zou vragen voor een feestje of wat ook maakt zich gewoonweg belachelijk. Ik heb het in ieder geval nog niet meegemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
punt aan de lijn , en daarmee basta , en kees is klaar !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs mijn GSM leen ik sowieso zelfs niet uit !!
Voor hetzelfde geld maakt de persoon aan wie je dan uitleent er misbruik van ; want in zo'n geval , daar sta je dan voor lul !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() is die vriend iemand met een hangsnor en bierbuik, of een langbenige blondine ?
![]() |
#20 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Want hoe zit het met de keuze van een verplichte medische behandeling te moeten ondergaan om deel te kunnen nemen aan een feestje zonder het invasieve van iemand's lichaamlijke integriteit ? En hoe zit het met de discriminerende karakter van een CST waarbij niet-gevacinneerden, die wel een test moeten ondergaan, NIEMAND mogen besmetten terwijl gevaccineerden, die geen test moet doen, WEL IEDEREEN mogen besmetten ? Over welke keuzes heb je het dan ? Laatst gewijzigd door StV : 4 oktober 2021 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |