![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet men Fransen terugsturen die naar onze kuststreek komen?
Als ik eens aan de kustr ben merk ik dat er enorm véél Fransen 'ons' land aandoen. Is dat wel goed in een situatie waarbij een land dat praktisch volledig rood staat op basis van het Covid-19 probleem om die allemaal maar te ontvangen of zoeken zij zelf een uitweg? Aan de grens laten omkeren wegens teveel risico? Was de regel niet: "Blijf in uw kot!!" Ik voeg daar met enige graagte nog aan toe: Blijf in uw eigen land" (<-- het laatste is niet alleen voor Fransen van toepassing)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijf eens in je kot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is allemaal belachelijk he. Die epidemie komt overal naar evenwicht uiteindelijk. Welke zware dwaze kosten die kiekens van overheden ook proberen te maken om dat te beletten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De commercanten en de horeca zijn maar al te blij dat Fransen komen (natuurlijk niet dat Noord Afrikaans crapuul). Doorgaans zijn Fransen trouwens nogal positief tegenover België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Everytime reste le bienvenu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen blijft in de toekomst maar best in zijn eigen parochie. Mensen hebben dat eeuwen zo gedaan en dat bleek uiteindelijk nog het beste.
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 oktober 2020 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat waren meestal rustige relaxte en gelukkige mensen. Iedere zondag steevast naar de kerk met alle andere parochianen. Na de mis bijpraten in de parochiezaal. De vrouwen een filter koffie de kinderen een chocolat Jacques en de mannen hun pinten ![]() De kans zit er in dat we terugkeren naar die manier van leven. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 oktober 2020 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weinig keuze dus. En niet iedereen heet Fred, en is zoals Fred. Laatst gewijzigd door Rudy : 2 oktober 2020 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 3 oktober 2020 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje zwanzen in deze duistere tijden moet zeker kunnen ondanks dat bij velen het lachen vergaan is.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 oktober 2020 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan ook natuurlijk want daar 'landen' ook de meesten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 oktober 2020 om 17:46. |
![]() |
![]() |