![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ben ik nu zot ? Of ga ik wel degelijk mijn bewustzijn duwen in een 66 uren week waarvan soms eens nen dag verlof.
Ja ik denk dat ik dat ga doen. Als ik nu aan een pree kom van 2300 netto ... hoeveel belastingen moet ik dan afdragen? 1 kind ten laste, hoofd van het gezin en mijn vriendin werkt part time, maar deel hier onze inkomens niet he ![]() Die 2300 netto is puur speculatie want werken met overuren is een onregelmatig loon he.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 12 december 2009 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() als ge zegt netto is daar al belasting vanaf ? Bruto bedragen zeggen meer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goe zot gij.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik krijg echt den indruk dat ik lui ben. ![]() Geld is ook niet alles ze, allez als ge het verkrijgt door te werken.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op Uw overuren moet je een smak méér belasting betalen ,méér dan 70% van Uw totale uurloon.... U zal dit wel merken als U uw aanslagbiljet van dat belastingsjaar dient te betalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoveel overuren, goed zot. Dat uw baas een halftijdse collega aanwerft.
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een goede kennis van mij doet zelfs 2 full-time jobs, in de week in de bouw (doet zelfs dagelijks overuren) en in het weekend op fabriek...ruim 84 uren per week!!!! Hij verschoot ook als zijn belastingsbrief toekwam....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 kind ten laste zes en zestig uur per week zoek eens een baas die u niet in 't zak zet ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() leer misschien pokeren ?
![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 13 december 2009 om 07:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Eén tip. Vooral véél onkosten maken. Anders ga je op het einde van het jaar groen schijten als je je brief krijgt. Een moto (woning-werkverkeer) is al een goed begin.
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Je kunt ook voorstellen je overuren in het zwart te krijgen maar dat ga een eerlijke burger als jij natuurlijk niet doen.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
On-topic: ja, goe zot! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Als je die officieel gebruikt voor woning - werk, yup. 100% zelfs. Aankoop, verzekering, taks, onderhoud, herstelling, kledij alles dus. Je moet wel geen 50.000km inbrengen als je er maar 20.000 kunt gedaan hebben woning - werk hé. Kostuum is 1 per 2 jaar geloof ik, helm dito tenzij gevallen, handschoenen zomer en winter elk jaar 1 paar, thermies ondergoed, enz enz. Ben er zelf per toeval op gekomen in '90 denk ik. En daar ik ongeveer 50.000 deed woning -werk scheelde dat een pak.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Toch wel, de gewone forfait die ze nu ook rekenen. Moto scheelt echt een pak met auto zulle.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja... de forfait maar die heb je zelfs als je rupsgewijs al kruipend op je buik naar het werk gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() meneer werkt thuis, zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mijn moto's waren goed voor gemiddeld zo'n 1500 Eu terug gave per jaar. Gewoon alle bonnetjes en fakturen bijhouden, optellen, daar je gemaakte km'rs bijtellen en indienen. PS: er staat (nog) geen prijsberking op bv een kostuum. Als je echt goe gerief koopt is dat alleen al gemakkelijk tussen de 800 en 1200 euro. Enfin rekent zelf maar eens uit hé. Ga maar eens in een goede moto zaak gaan kijken wat die kledij kost. Och en geen files hé. Allé als je een beetje kunt rijden dan toch.
![]() |