![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marc Van Ranst is de haatberichten beu: “Ik word wat te vlug opgehangen”
Van Ranst is de haatberichten beu. Dat em dan stopt om te pas en te onpas met z'n smoel op te TV te komen. Ik denk dat hij een overtreding begaat als hij berichten, die privé aan hem toegezonden werden, met naam en toenaam publiceert. Het zet hem alvast in hetzelfde hokje als degenen die hem berichten sturen. Hij heeft nu enkele berichten met naam en toenaam publiek gemaakt. HBVL 19-10-20 Marc Van Ranst heeft het gehad met haatberichten aan zijn adres. Daarom verzamelt de viroloog een resem dergelijke berichten en zette hij een aantal afzenders te kijk op Twitter, de meesten van hen met naam. “Ik word wat te vlug opgehangen. En ik geloof niet dat het iets uithaalt als je daar braaf over zwijgt.” https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201019_95554690 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De haatsmurf bij uitstek is de haatberichten aan zijn adres beu. Er is nochtans een simpele oplossing: niet meer in de media komen en geen haat meer spuien op sociale media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen zijn hem kotsbeu gezien. Laatst gewijzigd door reservespeler : 19 oktober 2020 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is wederzijds. Zeg het hem.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een beetje haat kan gene kwaad
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gene last van. Ik kom niet op Twitter en voor de rest luister ik alleen maar naar zijn wetenschapelijke uitspraken, en dan nog. De rest mag hij steken waar de zon n....
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Ranst hoorde en las ik vooral als expert, binnen zijn domein. Het verspreiden van haatberichten is te betreuren, en is zeker niet goed te praten. Als Van Ranst de haatberichten publiekelijk verspreidt dan ruikt dit naar natrapperij, rancuneusheid. Kortom, nogal kinderachtig voor een persoon met toch wat verstand . Er zijn andere mogelijkheden om bedreigingen aan te vechten. ![]() Laatst gewijzigd door Rudy : 19 oktober 2020 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's al de zoveelste keer dat hij daarover begint.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 19 oktober 2020 om 18:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hecht géén geloof meer aan wat de meeste virologen weten te vertellen.
De enige die ik nog een beetje geloof bij zijn zeggen is P. Van Damme. p.s. Mijn moeder kon er niet met lachen toen ik zei: die test dat men zo in uw neus ligt peuteren dat is volgens mij dikke fake. Zit die daar misschien het Covid-19???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 oktober 2020 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo abnormaal is dat niet. Laatst gewijzigd door Rudy : 19 oktober 2020 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vorige keer dat ze hem en wat collega's wat aan de kant zette zijn ze de testen beginnen opdrijven.
En de cycli. Met als resultaat waar we nu weeral staan.
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In maart hadden mondmaskers niet het minste nut voor het grote publiek bijv.... Goed om te zien dat hij zich die kritiek persoonlijk aantrekt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij kon ook z'n conclusies trekken en gewoon afdruipen, in alle stilte. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Hoe intelligent ook, hij heeft zichzelf overschat binnen de publieke opinie.
Laatst gewijzigd door Rudy : 19 oktober 2020 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() We wisten voordien al dat hij soms moeilijk zijn emoties en driften de baas kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Ranst heeft zijn product op de verkeerde manier verkocht. Meer is dat niet. Wie wat intermenselijke communicatie heeft gevolgd weet dat slecht nieuws verkondigen geen gemakkelijke opdracht is. Van Ranst deed dat niet goed, wat niet betekent dat de inhoud verkeerd is. |
|
![]() |
![]() |