Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2020, 19:38   #1
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard Corona-crisis = Gerontocratie... Discuss...

Deze hele Corona-crap is puur gerontocratie. Alle maatregelen zijn toegespitst op de babyboomers en ouder.

Jawel, net die mensen die nog goed geld hebben kunnen verdienen met 1 kostwinner, die makkelijk eigendom hebben kunnen verwerven, die vaak heel vroeg op (brug)pensioen zijn kunnen gaan en die de kosten voor hun onderhoud stelselmatig afgewenteld hebben op de generaties die na hen kwamen.

Het beleid is toegespitst op net hen nog een paar jaar langer in leven te houden, ongeacht de economische puinhoop en gebroken levens van jongeren die ze achterlaten. Je zaak waar je jaren lang 16 uur per dag voor gewerkt hebt? DICHT! Je inkomen? WEG!

Après nous le déluge.

Heeft niemand daar al over nagedacht?

Ik ken heel veel collega-ondernemers die hun zaak op de fles zagen gaan. Ken al 2 mensen in mijn omgeving die daardoor afscheid van de wereld genomen hebben. Welke toekomst hebben mijn kinderen nog?

Deze hele corona-shit is een georganiseerde DIEFSTAL. Het is ook het perfecte excuus voor inepte en onverkozen (EU-)politici om hun macht te laten gelden en dissidente stemmen het zwijgen op te leggen.

Soit, ik trek even naar warmere oorden om tot rust te komen en te bezinnen. Volgende posts worden gedaan van in het zonnetje
Oud 22 december 2020, 20:11   #2
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Deze hele corona-shit is een georganiseerde DIEFSTAL. Het is ook het perfecte excuus voor inepte en onverkozen (EU-)politici om hun macht te laten gelden en dissidente stemmen het zwijgen op te leggen.
Het is zeker voornamelijk een diefstaloperatie, en waarschijnlijk heb je gelijk dat het volledig een diefstaloperatie is: vanaf de verspreiding en de eerste propaganda tot nu, inclusief het moorddadige zwijgen van de officiële media over de geneesmiddelen die werken, en waarschijnlijk veel beter dan enig vaccin ooit zal doen.
Oud 22 december 2020, 21:45   #3
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Het is zeker voornamelijk een diefstaloperatie, en waarschijnlijk heb je gelijk dat het volledig een diefstaloperatie is: vanaf de verspreiding en de eerste propaganda tot nu, inclusief het moorddadige zwijgen van de officiële media over de geneesmiddelen die werken, en waarschijnlijk veel beter dan enig vaccin ooit zal doen.
En wat mag dat dan zijn dat geneesmiddel ?
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2020, 07:33   #4
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
En wat mag dat dan zijn dat geneesmiddel ?
Ivermectine, ubiquinone...

Enkel maar serieuze aanwijzingen want geen verder onderzoek. Geen 100% bewijs dat het werkt. In beide gevallen een reductie van een factor 5 in hospitalisatie / dood. Ivermectine werkt ook profylactisch. Ubiquinone zou enkel maar de zware vorm van de ziekte vermijden, ttz je betrapt het wel, maar moet niet naar het ziekenhuis (p-factor van 5e-6). Telkens met een factor 4 of 5. Veel en veel meer dan die 30% van remdesivir dat niet eens stand hield, of van HCQ, of weet ik veel wat nog.

Men vindt het blijkbaar de moeite niet om algemeen verkrijgbare goeiekope middelen met zo goed als geen bijwerkingen waar data van zijn die sterk suggestief zijn, verder te onderzoeken of te proberen.

Het feit zelf dat men geen onderzoek doet noem ik schuldig verzuim, als er goeie statistische aanwijzingen zijn dat het werkt. Zoek de betreffende draden op, lees de publicaties erover.

Laatst gewijzigd door patrickve : 23 december 2020 om 07:36.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2020, 10:53   #5
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Ooit vond onze opperviroloog dat het het niet waard was om een maatschappij stil te leggen en de jeugd op te offeren om het leven van enkele bejaarden nog wat te rekken. Toen kon hij blijkbaar nog de juiste afweging maken.

Marc Van Ranst over het griepseizoen 2017 :[IMG][/IMG]
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)

Laatst gewijzigd door schietboog : 23 december 2020 om 10:54.
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2020, 11:51   #6
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Ook een mooike...

[IMG][/IMG]
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2020, 18:40   #7
Walvader
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Deze hele Corona-crap is puur gerontocratie. Alle maatregelen zijn toegespitst op de babyboomers en ouder.

Jawel, net die mensen die nog goed geld hebben kunnen verdienen met 1 kostwinner, die makkelijk eigendom hebben kunnen verwerven, die vaak heel vroeg op (brug)pensioen zijn kunnen gaan en die de kosten voor hun onderhoud stelselmatig afgewenteld hebben op de generaties die na hen kwamen.

Het beleid is toegespitst op net hen nog een paar jaar langer in leven te houden, ongeacht de economische puinhoop en gebroken levens van jongeren die ze achterlaten. Je zaak waar je jaren lang 16 uur per dag voor gewerkt hebt? DICHT! Je inkomen? WEG!

Après nous le déluge.

Heeft niemand daar al over nagedacht?

Ik ken heel veel collega-ondernemers die hun zaak op de fles zagen gaan. Ken al 2 mensen in mijn omgeving die daardoor afscheid van de wereld genomen hebben. Welke toekomst hebben mijn kinderen nog?

Soit, ik trek even naar warmere oorden om tot rust te komen en te bezinnen. Volgende posts worden gedaan van in het zonnetje
Goed opgemerkt, Antichrist !
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be