![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit het daarmee?
Is de grootte van de Zwarte Pieten Bubbel al beslist? Want het Is 5 voor 12. En Driekoningen, nog een maand tijd om te bedenken of de Maatregel parameter Bubbel 3 mag zijn. Zoniet gaat het verwarring troef zijn. Wat met de tekst van het liedje? Welke koning dumpen?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En het is roetpiet. Zwarte Piet is een uiting van ons aangeboren racisme als blanke, oeps ik bedoel natuurlijk witte man.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grootte van de bubbels is bepaald. Tot en met 16 januari. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Aangezien deze 3 wijzen, geen experten gelukkig want de kerststal was dan gewoonweg afgesloten geweest, uit het oosten kwamen zit daar gene blanke bij dus dan kan dat gene kwaad. Het waren allemaal vriendjes onder mekaar.
Laatst gewijzigd door sbe4kdr : 30 november 2020 om 21:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik heb tegen mijn kinderen gewoon de waarheid vertelt over zwarte piet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hadden die het kompas eigenlijk al uitgevonden in die tijd ?
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() is een grapje maar redelijk grof.
Ik heb vertelt, dat die zwarte 1 dag per jaar moesten werken voor hunne dop en dat ze zelfs daar nu te lui voor zijn. En dat we het daarom terug zelf doen. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 30 november 2020 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() De wereld was toen nog plat, je kon van ver zien waar je naartoe moest.
Laatst gewijzigd door sbe4kdr : 30 november 2020 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Os en ezel, minderjarig kind, niet meegerekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het waren toch de drie wijzen. Die anderen waren maar wat gepeupel wat daar rond liep. Os en ezel waren toen de evolutionaire voorgangers van de huidige tv-virologen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de Nazi's moet alle kottekes gevuld zijn.
Dus een man, een vrouw, een blanke, een zwarte, een gele, een oranje, de andere kenmerken (zoals kunnen zingen bvb) zijn foei als onderscheid.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elaba die beesten niet beledigen he.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed bezopen waren die gasten ja. Er zullen 'géén' kerststallen meer in het straatbeeld verschijnen en de os en de ezel zijn al verkocht wegens crisis.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Krampus (<- zwarte piet) en het Sint verhaal. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 december 2020 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |