![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat vinden jullie van stemwijzers, gebruiken jullie ze?Bepaald de stemwijzer jullie stem?
Hoewel ik nog niet mag stemmen vind ik de stemwijzer(s) een handig en interessant middel. Want zoals gisteren nog bleek, inhoudelijk leunen de meeste mensen bij een andere partij aan en word de hegemonie van liberalen en christen-democxraten eindelijk doorbroken door SPa/spriit en zou het Vlaams Blok ook een pak minder kiezers hebben. En de NVA met 2,1% is gewoon zielig, minder dan Vivant en overal wordt Vivant genegeerd. Maar ja onze Vlaams-nationalisten zullen alles weer tegenspreken onder het motto van: de vraag is slecht gesteld! Of dat zijn niet de hoofdpunten van ons programma. Mijn resultaten: www.politicsinfo.net:1°SPa 2°CD&V 3°Spirit www.nieuwsblad.be:1°CD&V 2°SPa 3°Vivant Doe de stemtest:1°VLD 2°Agalev 3°SPa
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Sorry, ik wist niet dat er al een thread over ging.
![]()
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze zich nu ook maar goed vasthouden! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Op de site van de nieuwsblad:
LIB.APPEL: 35 % VL.BLOK: 33 % NV-A: 32 % Op de site van policsinfo Vl.Blok NV-A VLD Ik ben precies vlaams gezind ![]() Eigenlijk weet ik nogal wat weinig af van het Appel, het zal tot nu toe VB worden denk, geen slechte keus denk ik. |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Nog een test gedaan, het begint mij precies maar al te duidelijk te worden, nochtans ben ik geen racist, verre van..., dat zal er dus op wijze dat het VB niks met racisme te maken heeft.
Doe de stemtest (link op de site van telenet) : Vl.Blok 63% NV-A 52% CD&V 32% |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#11 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is door de bekrompen linkerzijde dat je telkens in hetzelfde kastje wordt geduwd, terwijl wanneer je er dieper op ingaat dit niet zo is!
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kun je op die test van het Nieuwsblad, in theorie, ook 100% uitkomen voor een partij? |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Op het Nieuwsblad :
Spirit : 26% Liberaal Appel : 25% Vlaams Blok : 25% SP.a : 24% Op "Doe de Stemtest" Vlaams Blok : 78 N-VA : 58 CD&V : 55 VLD : 45 SP.a : 44 Spirit : 42 Agalev : 29 Die tests trekken op geen fluit als je het mij vraagt. Maar je kan er je wel eens goed mee amuseren. ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgende vraag bij het nieuwsblad vind ik toch nogal vreemd:
"Het journaal maakt me ongerust over de toekomst." Dan stel ik mij toch de vraag hoe je op zoiets een partijkeuze kan baseren. alvast mijn score: VLD: 30 % SPIRIT: 26 % LIB.APPEL: 22 % AGALEV: 22 % |
![]() |