![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij begint blijkbaar meer en meer nazi trekjes te krijgen.
HBVL 12-12-20 https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201212_92988433 Het gaat uiteraard over het feit dat iemand voor z'n kinderen moet kunnen zorgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() er zijn mensen die geen kinderen zouden mogen krijgen. alleen is het trauma over de holocaust nog altijd niet voldoende verwerkt om dat opnieuw openlijk te mogen zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://radio1.be/ontbijten-met-spa-...wetsbare-groep
Vanaf minuut 8. De titel is niet correct. De vraag die Conner zich stelt is of ouders bij wie het ouderschap reeds ontnomen is voor 3 kinderen ze nog wel recht verdienen om nog kinderen bij te maken. Wat mij betreft is er dringend nood aan het aan banden leggen van de konijnendrang bij de boms, generatiearmoede, geïmporteerden, niet traditionele monogame gezinnen en vruchtbaarheidsnajagers. Afschaffen van elke subsidies, uitkering, fiscale aftrek, kindergeld en groeipact, onderwijssubsidie na leerplicht is anno 2020 meer dan ooit aan de orde in ons land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zijn alleen de kinderen van ISIS strijders en kinderen van Leopold II, die niet mogen verantwoordelijk gesteld worden voor de daden van hun ouders, Voor Vlamingen geldt dat niet , die worden tot in der eeuwigheid voor Nazi aanzien .Vlaanderen gaat een mooi land worden de dag dat Vlamingen stoppen met elkaar te haten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Depopulatie.
The beginning.
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als er mij iemand zegt "God heeft de mens geschapen naar zijn beeld en gelijkenis" dan kan ik alleen maar vaststellen dat hijzelf niet veel soeps is of dat hij er serieus papieren zakken van gemaakt heeft., dus geloof ik die uitspraak niet. Alles wat leeft op deze aarde ????, Ja akkoord, maar de mens ???? Nee hoor, zo stom kan God niet zijn..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kerel heeft mij nu al verschillende keren verrast.
Hij is,bij mijn weten,de eerste politicus bij ons die een heel "kies" probleem,de vrije kinderfok,durft benaderen,zij het via een deelprobleem ervan. Laat dit het prille begin zijn van een veel fundamenteler maatschappelijke discussie.. Laatst gewijzigd door kelt : 12 december 2020 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk maar aan het kindergeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goeie les voor wat artificiële intelligentie zal doen met ons. ![]()
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 12 december 2020 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() kinderen krijgen meot je niet aanmoedigen?
we zijn al met hopeloos te veel volk op deze planeet ge kutn vrouwen niet verbeiden zwanger te worden maar de cadeaus kun ej stopzetten dus ook de subsidiËring voor koppels die geen kinderen kunnen krijgen, bv ivf terugbetalen. die koppels zijn neit ziek, die hebben pech Laatst gewijzigd door 1207 : 12 december 2020 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ni iedereen mag zomaar fokke
ai like
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe Vlaams kindergeld ook bij smokkelaars kan belanden. Het jochie zou beter doen om de autochtone bevolking aan te zetten om meer kinderen te maken. Wie heeft er in zijn land ook zo eens een oproep gedaan? Ah, Erdogan maar dat had meer iets nmet strijders te maken denk ik.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door TREBRON : 13 december 2020 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 13 december 2020 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een maturiteitsproef voor je u mag voortplanten. Dat zou geen slecht idee zijn.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien zwanger en niet voldaan aan de regels. Da's spijtig. U mag nu naar Dr Moreau voor uw legalisatie. Oh, en wie is de vader? Die mag ook even langs de uroloog.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat wie enige ervaring heeft bij hulp aan de ergste sociale gevallen, al wel eens op het gedacht kwam ... https://www.valerievanpeel.be/nieuws...absoluut-recht Valerie Van Peel in Nachtwacht: kinderen krijgen is geen recht Met een link naar Canvas
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |