![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een hele groep negers vegen hun voeten aan de coronamaatregelen en lopen de politie gewoon omver.
Uiteraard gaan de politiek correcte media dit niet tonen als ze niet ertoe gedwongen worden. Gelukkig hebben we nog onze Russische vrienden en Filip Dewinter : https://twitter.com/FDW_VB/status/1342008258572251136 In plaats van alcoholcontroles te doen, misschien meer manschappen inzetten om de coronamaatregelen na te leven ![]() Een paar sterke politiemannen met vertoon van zware wapens hadden onze Afrikaanse "vrienden" wel tot kalmte gedwongen. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 24 december 2020 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die negers worden niet, tot bloedens toe, tegen de grond gewerkt, dat is duidelijk.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Racistische bagger.
Skobel en co zijn pro politiestaat voor "negers" en "bruine mannekes".
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() daar moet ergens ne nest zijn
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontken het maar. Onder het motto "Racist!!"
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 24 december 2020 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er ergens betoogd wordt gaat de topicopener dan schrijven: "blanken betogen"?
![]() |
#7 |
|
![]() Het is ook niet de eerste keer dat er problemen zijn met onze Afrikaanse medemens :
https://www.youtube.com/watch?v=OjKnmza51HQ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel als het blanken zijn, dat lijkt me evident.
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Burgemeester van Molenbeek... in volle coronacrises op de TV... We hebben de groep van staatswerkers toch vergroot en we doen zo ons best om het de mensen duidelijk te maken... Als je dan weet dat op alle ander plaatsen in het land, buiten Bruxelles dan toch, ze al lang zijn overgegaan tot beboeten en straffen; zijn ze in de Brusselse broeihaarden nog maar bezit met hun vreemde bevolking in te lichten en warm te maken voor de maatregelen... En dan verwonderd zijn dat wij in dit onland opgescheept zitten met een werelds record aan coronasterften... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks krijgt de politie nog een klacht aan zijn broek vanwege het verstoren van een BLM bijeenkomst....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Vrijheideerst heeft ook een punt. Ik ben TEGEN de politiestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat vergeten sommigen. Die feestende negers irriteren mij niet, omdat de corona regels clownesk zijn. En ik was VB'er ooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Joodse verenigingen met rechtzaken, Moslimgroepen met compleet schijt aan politie en handhavers. 'Mensen van hier' zitten ondertussen massaal hun buren aan te geven ![]() Denk eigenlijk dat die dynamiek er ook voor zorgt dat voetbal gewoon kan doorgaan. Push je de hooligans te ver, krijg je opstand. De gemiddelde gedomesticeerde Europeaan, die kun je al eens wat afpakken tegenwoordig. Dus doen ze dat hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was je voorheen VB'er? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() En straks 4 personen beboeten op een familie etentje.
Opdat kinderen ineens meetellen. Negers of massa op luchthavens kan dan wel allemaal. Mocht er nu pesterijen gebeuren in warme huishoudens die samenkomen en niet volgens regeltjes kleuren omdat ze met 4.of 5 zijn. Dan is mijn geloofwaardigheid in deze regering zeer ver weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik hecht me niet echt aan politieke partijen, nooit gedaan. Ik stem met als doel dat mijn stem een zo groot mogelijke waarde krijgt tegen globalisme/communisme. Soms was dat Nva, soms VB. Daarom niet per sé op basis van hun programma, eerder aan hun gewicht tegen dat globalisme op het politieke toneel in kwestie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je snijdt in je eigen vingers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jezus Rudy, wel een béétje uw best doen hé. VB is niet aan de macht, maar ik wed de partij waar jij op gestemd hebt wel.. Mij waarschuwen dat ik niet in mijn vingers snij, terwijl ze u naar tspoed aant voeren zijn met een afgehakte hand.. |
|
![]() |
![]() |