![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bedoeling van deze thread:
Mensen die dictatuur zien opkomen maken voorspellingen op basis van buikgevoel. bvb -We zijn nog 1 stap verwijderd van '...' -Ik geef het nog 'termijn' voor we '...' -Als we 'trigger' zien, zetten we de deur open voor '...' Wat ook mag is zoals (ik dacht) Mambo enkele weken terug zei: -In februari rollen ze een nieuw virus uit en nijpen ze de maatschappij helemaal dood. Mensen die zeggen dat het zien van opkomende dictatuur waan is, maken voorspellingen/uitspraken als -'X gaat nooit gebeuren' -'Als Y gebeurt gaan ze voor mij te ver. -We gaan terug naar normaal als '...' (parameters als aantal besmettingen/dag, aantal gevaccineerden, of het aantal maanden/jaren in gedachten.) bvb: - 'We gaan nooit corono-concentratie kampen hebben' - 'Boetes uitschrijven voor niezen op straat, dat zou ook voor mij te ver gaan' - 'Lente 2022 is iedereeen alles vergeten' Ik begin! Volgend jaar geen Kerst! Op basis van artikel, denk ik dat ze volgend jaar véél harder en repressiever gaan optreden. Zoals je ziet, er is ruimte voor interpretatie (zo gaat dat met voorspellingen), maar een goeie discussie kan geen kwaad ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ik zeg: nooit meer verkiezingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() nee.
wat is er nu een beter excuus om verkiezingen af te schaffen dan een besmettelijke ziekte? een paar fascistische experten voorspellen een gigantische piek, een miljoen doden, en we hoeven nooit meer te gaan stemmen. alleen misschien nog via het internet, zodat het gemakkelijk kan gemanipuleerd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() De mondmaskers zijn voor altijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marc Van Ranst in de politiek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk gaat het politburo niet opeens aankondigen: Vanaf vandaag, mondmaskers altijd, komen we niet meer op terug. Als ze dit maanden geleden al (zouden) hebben beslist, zijn ze dan over je rode lijn gegaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja natuurlijk, toch zeker al voor m'n eigen activiteiten waar ik een mondmasker voor moet dragen. Ik reed tot voor kort 2-wekelijks tot 100 km in Nederland om rustig zonder mondmaskers te winkelen en een wandelingetje te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() "Tijdelijk" is het glijmiddel voor "definitief".
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Klopt,
Ik wil met deze thread ook deels het verschuiven van rode lijnen opvolgen. Wat we vorig jaar nooit in vraag gingen stellen, krijg je nu wurgboetes voor. Wat nu nog untouchable vinden, kan morgen al op de schop. Lijkt me interessant om het afglijden op te volgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Er werd ook gekeken hoe vaccinatieweigerachtigen te kunnen overtuigen. Buiten de EU liepen gelijkaardige projecten van stapel. De Nederlandertjes mogen buiten wel een grote bek gaan opzetten maar het Binnenhof heeft ze evengoed al verkocht.
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Apartheid here we come^^ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geen enkele politieker of kwakoloog zal in discussie durven gaan, met iemand (als Patrick bv) die de huidige corona-aanpak met wetenschappelijke argumenten van tafel veegt en hen hiermee ontmaskert als bedriegers en kwakzalvers. Oh, wacht.., dat is nu al...
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 22 december 2020 om 01:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Gewoon de regels volgen, dan krijg je geen problemen met de SS, simpel toch?" November 12, 1938 Jews were forbidden from attending movie theaters, the opera, and concerts. "Ahja, ok" November 15, 1938 Jewish children barred from attending public school. "Hm" November 28, 1938: The freedom of movement was highly restricted by the Reich Interior Ministry. "Tiens" Zitten we nog op schema? En vooral: Waar blijven de posts met: "Ze moeten niet klagen hé, het was maar een klein beetje vrijheid opgeven, voor ieders welzijn", "Correct optreden van de politie", etc.. ![]() |
|
![]() |
![]() |