![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Oud nieuws, maar de man is recent veroordeeld.
Wat mij het meest schokt is dat bijna niemand weet heeft van deze zaak. Bij de zaak Dutroux marcheerden er duizenden mensen op straat uit protest. Dit kreeg bijna geen media aandacht, en de dader komt er vanaf met 15 maanden voorwaardelijk. Wie laat zijn haar daar nog knippen, wetend dat dit is gebeurd? De kapperszaak bestaat ook nog, alsof er nooit iets gebeurd is. Uitbater van kapsalon uit Tielt-Winge krijgt vijftien maanden cel voor opsluiting van stagiaire: “Ik zit al bijna een jaar opgesloten en mijn gsm is afgenomen”
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het slachtoffer had een schadevergoeding van 25.000 euro gevraagd, maar moest genoegen nemen met 5.000 euro." Heeft zij pech, ze hadden maar met 194 op een lege autostrade moeten rijden en er een filmke van gemaakt hebben.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 1 januari 2021 om 14:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rechter oordeelde dat de stagaire "maar" iets meer dan één maand opgesloten werd.
Waarschijnlijk waren daar aanwijzingen voor. Welke, dat weet ik niet. En voor één maand en 8 dagen een schadevergoeding krijgen van 5000 euro, vind ik voldoende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheideerst heeft gelijk: 5.000 euro schadevergoeding voor wat de stagiaire heeft meegemaakt is peanuts.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rechter achtte 1 maand en een beetje bewezen. Als we dan de regel van drie toepassen, is 5000 euro toch heel veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kon die niet gewoon buitenlopen als ze in het kapsalon aan het werknwas? ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kon dit zelfs luidop zeggen terwijl er klanten aanwezig waren. Iets klopt er niet in dit verhaal, vandaar dat de rechter waarschijnlijk oordeelde dat 5000 euro voldoende was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben het meisje "opgevangen" dus had ze waarschijnlijk geen onderdak en geen stabiele thuis. Dat laatste besluit ik ook uit het feit dat haar familie haar niet gezocht heeft.
Als ik een maand lang helemaal niets van mijn dochters hoor - al zijn dat volwassen vrouwen - dan ga ik informeren. Ik neem dus aan dat ze in een kwetsbare positie zat en gemakkelijk te intimideren was. Zij zal niet erg helder gedacht hebben over ontsnappen. Twee dagen opsluiten is in mijn ogen reeds wreed. Een maand is misdadig!
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 2 januari 2021 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet dat begrijpen, kappers hebben dikwijls geen keuze, toen ze nog open waren verdienden ze geen geld want ze zijn zelfstandig.
Elke maand moeten de zelfstandigen het spaargeld van hun ouders in de zaak steken om te kunnen open blijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel achtergrond info viel daar nu ook niet echt in te lezen. In alle geval het woordje 'gegijzeld' stond daar niet echt op haar plaats denk ik. Als ik dat lees dan denk ik wel aan andere toestanden.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jet negatief is wordt er gesproken van een "BELG". Is het positief, dan is het ineens een "vlaming". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat was u niet opgevallen zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld dat je Vlaming met een kleine 'v' schrijft. Wie wind zaait....
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 2 januari 2021 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed opgemerkt. Een tikfout is echter vlug gemaakt.
Laatst gewijzigd door Rudy : 2 januari 2021 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Lijkt me een beetje vergezocht dit
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 2 januari 2021 om 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gegijzelde meisje is een beetje simpel en mentaal gehandicapt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het een normaal meisje had geweest dan kreeg de kapper dertig jaar.
![]() |
![]() |