![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Frankrijk... euh Wallonië bedoel ik... bestaat de helft van het zorgpersoneel uit anti-vaxxers.
Helft personeel Waalse en Brusselse woonzorgcentra weigert vaccin: "Franse vaccinatiecultuur sijpelt door" Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wellicht Wallonie nu 3 banken vooruit voor de vlaamse rechterflank ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk eens iets waarmee ze hun dankbaarheid voor de miljardentransfers kunnen tonen. Maar ik heb nog geen Waalse vaccins zien toekomen in Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() alles is communaitair in BE, zelfs het vaccineren ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() dat is toch hun goed recht? waarom dan die vaccinshaming?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil wel een pfizervaccin als ze die ginder niet willen.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() communisten en extreem-linkse hesjes zien overal big pharma complotten...er daar zijn er veel van bezuiden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is voldoende reden om de zorgverleners verplicht te vaccineren, ook al zijn ze nog jong. Dan worden er minder zorgverleners ziek.
Laatst gewijzigd door Rudy : 3 februari 2021 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het bijvoorbeeld altijd bijzonder raar gevonden dat mensen die (om al dan niet zilverpapieren hoedjes redenen) gezag, staat, overheid en orde in vraag stellen "rechts" genoemd worden bijvoorbeeld. Rechts staat toch voor respect voor wet, overheid, gezag, en orde, zou ik denken. Wat is er "rechts" aan anti-overheid te zijn, anti gezag, anti orde en dergelijke ? Laatst gewijzigd door patrickve : 3 februari 2021 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, iedereen die uw zienswijze niet deelt gooi jij op het hoopje rechts. Dan moet je niet teveel nadenken over uw eigen stantpunten zeker? Het is nu echter zo dat je antivaxers niet 1 in hokje kan steken. Ze komen immers uit alle lagen van de bevolking en van alle kanten van het politieke spectrum. Ik begrijp dat dit voor u wel wat moeilijk om te snappen is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens een persbericht van Astra Zeneca hebben zijzelf een studie gedaan die niet peer reviewed is en nog niet gepubliceerd, maar wel aantoont dat hun vaccin dat nog niet gebruikt wordt ook de transmissie sterk beperkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vraag mij vooral af hoe ze dat bepaald hebben. Doordat ze alle gezinscontacten gevolgd hebben in de vaccinatiegroep en in de placebogroep misschien ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ter illustratie: heb je gezien welke "mix" er aanwezig was op die sukkelbetoging in Brussel?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Iedereen die een beetje thuis is in de Brusselse woonzorgcentra weet dat het personeel voor een belangrijk deel uit Afrikanen bestaat (zwette in het Brussels). En de Evangelistische kerken in het Brusselse recruteren voornamelijk onder die Afrikaanse bevolking. En daar zijn ze niet happig op vaccins.
|
![]() |
![]() |