Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 november 2021, 15:46   #1
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard Man verontschuldigt zich bij ziekenhuispersoneel

Citaat:
Man sterft bijna aan corona en verontschuldigt zich tegenover ziekenhuis: “Ik had me moeten laten vaccineren”

“Ik wist in mijn hart, in mijn hoofd en met mijn geweten dat dit allemaal vermeden had kunnen worden”, zegt Soliz aan de Washington Post. “Hierdoor voelde ik me zo schuldig naar het ziekenhuis toe.” In oktober keerde Soliz terug naar het ziekenhuis in Seattle om zijn excuses aan te bieden bij het medisch personeel.
https://www.hln.be/buitenland/man-st...w.google.be%2F

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 9 november 2021 om 15:46.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 16:15   #2
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ik heb nog nooit een artikel met de titel "obesitaspatient verontschuldigt zich tegenover ziekenhuis", of "roker en longkankerpatient verontschuldigt zich tegenover ziekenhuis" gelezen.

Je ziet hoever mensen eigenlijk al weg zijn als ze zich beginnen verontschuldigen omdat mensen gevraagd wordt om hun job doen....
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 9 november 2021 om 16:16.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 16:37   #3
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik heb nog nooit een artikel met de titel "obesitaspatient verontschuldigt zich tegenover ziekenhuis", of "roker en longkankerpatient verontschuldigt zich tegenover ziekenhuis" gelezen.

Je ziet hoever mensen eigenlijk al weg zijn als ze zich beginnen verontschuldigen omdat mensen gevraagd wordt om hun job doen....
Sensatie verkoopt. Schuldgevoelens aanwakkeren bij de massa.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 november 2021 om 16:39.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 17:35   #4
Walvader
Parlementslid

Standaard

Zie weinig berichten in de MSM in de trant van "m/v beklaagt zich te hebben laten vaccineren". Dat komt waarschijnlijk omdat de vaccins zo veilig zijn.
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 18:27   #5
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Sensatie verkoopt. Schuldgevoelens aanwakkeren bij de massa.
Het is wel typerend voor HLN.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 18:29   #6
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Zie weinig berichten in de MSM in de trant van "m/v beklaagt zich te hebben laten vaccineren". Dat komt waarschijnlijk omdat de vaccins zo veilig zijn.
Ik dacht dat ik met mijn vaccinatie en het cst systeem veilig naar de cafés en feestjes kon gaan. Had ik het maar geweten.

Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 9 november 2021 om 18:29.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 19:14   #7
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Een Amerikaan dan nog ... Nieuwswaarde 0!
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 19:34   #8
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb wel eens een doos pralines en een fles champagne afgegeven na operatie maar dat was om ze te bedanken.

Niet verontschuldigen.

Laatst gewijzigd door Mambo : 9 november 2021 om 19:42.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 19:58   #9
Glennos1
Provinciaal Statenlid

Standaard

Binnenkort Marc Van Ranst verontschuldigt zich bij ziekenhuis na opname. Oorzaak zou een dansfeest zonder mondmasker zijn met vele aanwezigen en het feit dat Van Ranst risicopatient is. Nochtans had hij de dag ervoor gewaarschuwd dat een covid safe ticket nog steeds niet safe tov corona is...

Ondertussen ken ik een massa gevaccinneerden die corona na de vacinatie gehad hebben. Sommigen erg ziek, sommige totaal niet... Voor de vacinaties kende ik zelfs amper mensen uit mijn omgeving met corona...
Glennos1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 20:06   #10
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Glennos1 Bekijk bericht
Binnenkort Marc Van Ranst verontschuldigt zich bij ziekenhuis na opname. Oorzaak zou een dansfeest zonder mondmasker zijn met vele aanwezigen en het feit dat Van Ranst risicopatient is. Nochtans had hij de dag ervoor gewaarschuwd dat een covid safe ticket nog steeds niet safe tov corona is...

Ondertussen ken ik een massa gevaccinneerden die corona na de vacinatie gehad hebben. Sommigen erg ziek, sommige totaal niet... Voor de vacinaties kende ik zelfs amper mensen uit mijn omgeving met corona...

Het zelfde bij mij, de laatste 2 maanden de ene na de andere gevaccineerde die corona opdoet. Ne maat van mij, 2 maanden na zijn 2de spuit. En raar maar waar, ik ken nog geen enkele niet-gevaccineerde die in die tijd corona heeft opgedaan.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 21:01   #11
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
[/b]

Het zelfde bij mij, de laatste 2 maanden de ene na de andere gevaccineerde die corona opdoet. Ne maat van mij, 2 maanden na zijn 2de spuit. En raar maar waar, ik ken nog geen enkele niet-gevaccineerde die in die tijd corona heeft opgedaan.
Ik ken er ook geen, maar ik ken dan ook geen idioten die niet geprikt zijn
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 21:19   #12
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
[/b]

Wie niet gevaccineerd is en thuis zit uit te zieken zal er niet mee te kopen als z'n ziekte covid gerelateerd is.
Oud 9 november 2021, 21:26   #13
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

MVR die vecht voor zijn leven en weken genegeerd wordt, omdat mensen hem moe zijn. Uiteindelijk herstelt hij wel, maar zijn ego krijgt een eeuwige deuk.

Laatst gewijzigd door Weyland : 9 november 2021 om 21:26.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2021, 21:31   #14
Walvader
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik ken er ook geen, maar ik ken dan ook geen idioten die niet geprikt zijn
Dat klopt. Alle idioten hebben zich laten prikken. Dat is duidelijk uit je standpunt.
Oud 9 november 2021, 23:34   #15
Gast_Peken
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Dat klopt. Alle idioten hebben zich laten prikken. Dat is duidelijk uit je standpunt.
ik ging net hetzelfde antwoorden...
Gast_Peken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2021, 06:51   #16
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Pure kolder in HLN :

https://www.hln.be/binnenland/nadat-...prik~a5536102/

Nadat hij in ziekenhuis belandde, staat Ludo (69) nu op eerste rij: “Eerst vaccin geweigerd, nu kan ik niet wachten op boosterprik”

Nu het boostervaccin voor Pfizer of Moderna op de plank ligt, zit Ludo De Meulder (69) klaar op de eerste rij om zijn tweede prik te krijgen. De gepensioneerde man uit het Antwerpse Brecht werd eind augustus ernstig ziek opgenomen in het ziekenhuis, nadat hij meer dan een maand eerder het vaccin ontving. “Ik weigerde eerder mijn eerste AstraZeneca-vaccin, maar nu kan ik niet wachten op die boosterprik. Zonder Johnson & Johnson was ik er nog erger aan toe.”

Komaan Deze gaat niet in op eerste brief, laat zich vervolgens toch vaccineren, wordt een maand later ziek, en wil nu snel mogelijk een booster. En daar komt meneer mee in de krant. Ze zijn kierewiet
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2021, 07:39   #17
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Pure kolder in HLN :

https://www.hln.be/binnenland/nadat-...prik~a5536102/

Nadat hij in ziekenhuis belandde, staat Ludo (69) nu op eerste rij: “Eerst vaccin geweigerd, nu kan ik niet wachten op boosterprik”

Nu het boostervaccin voor Pfizer of Moderna op de plank ligt, zit Ludo De Meulder (69) klaar op de eerste rij om zijn tweede prik te krijgen. De gepensioneerde man uit het Antwerpse Brecht werd eind augustus ernstig ziek opgenomen in het ziekenhuis, nadat hij meer dan een maand eerder het vaccin ontving. “Ik weigerde eerder mijn eerste AstraZeneca-vaccin, maar nu kan ik niet wachten op die boosterprik. Zonder Johnson & Johnson was ik er nog erger aan toe.”

Komaan Deze gaat niet in op eerste brief, laat zich vervolgens toch vaccineren, wordt een maand later ziek, en wil nu snel mogelijk een booster. En daar komt meneer mee in de krant. Ze zijn kierewiet
Zoals ik al eerder zei, hier zit duidelijk een uitgebreide, goed georganiseerde propagandamachine achter. Dit zijn geen willekeurige artikels omdat een journalist iets moest schrijven.

De vraag is alleen wie er de coördinatie verzorgd, wie er aan de touwtjes trekt.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2021, 07:48   #18
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht

Voortschrijdend inzicht he.
Zonder dat Johnson en Johnson Vaccin was hij er misschien niet meer, de kans is reel.

Nu hij gevoeld heeft wat Corona is, begrijpt hij pas echt hoezeer hij een vaccin nodig heeft.
Dat is niet kierewiet, dat is ervaring. Uit eerste hand.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2021, 08:01   #19
Walvader
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Zoals ik al eerder zei, hier zit duidelijk een uitgebreide, goed georganiseerde propagandamachine achter. Dit zijn geen willekeurige artikels omdat een journalist iets moest schrijven.

De vraag is alleen wie er de coördinatie verzorgd, wie er aan de touwtjes trekt.
Dus 1 maand na zijn prik belandt hij in het ziekenhuis. Al die maanden ervoor niks. Zal zeker NIET door de prik komen.
Oud 10 november 2021, 08:51   #20
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Voortschrijdend inzicht he.
Zonder dat Johnson en Johnson Vaccin was hij er misschien niet meer, de kans is reel.

Nu hij gevoeld heeft wat Corona is, begrijpt hij pas echt hoezeer hij een vaccin nodig heeft.
Dat is niet kierewiet, dat is ervaring. Uit eerste hand.
Zou je op die manier in de krant willen verschijnen, en dan nog met naam en foto ?
Dat is pure naïeve aandachttrekkerij.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be