![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Open brief van 56.000 euro Een open brief die 56.000 euro kost: hoe authentiek kan die zijn? https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230220_97713063 Een open brief die 56.000 euro kost: hoe authentiek kan die zijn? Plopsa verkeert in ruw vaarwater. Het bedrijf zou er een toxische cultuur op nahouden. Toch stond er maandag in kranten een paginavullende advertentie met een open brief waarin 156 werknemers het bedrijf loven en hun steun betuigen voor de geplaagde CEO. “Ze bedoelen het misschien wel goed, maar eigenlijk getuigt deze brief van weinig empathie.”
Ze drijven de klagers in een bepaalde hoek, en dat is iets dat je net niet moet doen (volgens mij). Volgens mijn bescheiden mening heeft Plopsa er veel geld voor over om hun imago hoog te houden. Welke werknemer heeft er trouwens meer dan 300 euro voor over om hunne CEO uit de wind te zetten? Laatst gewijzigd door reservespeler : 21 februari 2023 om 07:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samson had nog een spaarpotje, ... van fooien van lieve kindertjes. en hij heeft om die lieve ceo te helpen zijn duit in het zakje gedaan.
(Eerlijk zo een CEO die op die manier regeert, dat is duidelijk voor mij dat is nen onbekwame kloot die zijn onbekwaamheid camoufleert door op die manier zijn mensen op te branden, (die overigens wel bekwaam zijn) Ik heb ooit zo een klootviool als klant gehad. Wat nen asehole, en dat was pre me to dus zijn secretaresse en vrouwelijk personeel moest wel tegen een stootje kunnen. Probleem is dat dus besmettelijk is binnen de firma. Als den baas dat mag, mag ik dat ook... Verbazingwekkend genoeg was hij tegen mij en mijn collega consultant wel vriendelijk, Maar we hadden het onzen baas wel duidelijk gemaakt dat hij tegen ons zo niet moest doen. Klant of niet ik had mijn gerief gepakt en was het afgebold desnoods midden in een operatie, i don't care, lost uwe stront dan maar zelf op en veel geluk bij het vinden van iemand die u kan komen helpen. Ik denk dat het daar ook wel zat, wij hadden kennis die niemand anders daar had behalve hun technische overlord. Wat ik daar soms van die gast heb gehoord zelf tegen zijn financiele directeur, sales managers en alle andere hoge pipo's daar, ik heb er daar veel zien gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bijkomende vraag :
Wie heeft centen gegeven voor het spandoek, wij staan 500% achter Steve. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er staat op dat spandoek :Wij staan 500 % achter Steve en het plopsamanagement.
Dat kunde nie menen. Dat is echt om van te kotsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik las dat alle werknemers die open brief moesten ondertekenen en dat niemand durfde weigeren.
Dat stinkt daar serieus naar een rotte vis in De Panne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie nu nog naar plopsa gaat is eigenlijk wel een beetje medeplichtig aan werknemermisbruik niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij altijd af waarom vele van de mensen die nu getuigen van "jarenlange dictatuur", "schrikbewind" en "verdeel en heers technieken" toch al die jaren gewoon bij Plopsa zijn blijven werken...
Ik heb ook ooit op plekken gewerkt waar ik na 2 weken dacht: "Wat is me dat hier?" maar daar ben ik dan ook gewoon direct weer vertrokken. Ik keur het beleid van de geplaagde CEO niet goed, verre van, maar ik vind het toch raar dat mensen op zo'n plek willen blijven. 't Is nu ook niet dat er geen werk te vinden is op een ander eh?
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat werknemers zomaar 56.000 euro bij elkaar gezocht hebben lijkt me nogal straf.
De brief verscheen die niet alleen in HLN? Die krant is toch van DPG media. En heeft DPG media geen connections met VTM en studio 100[ Plopsa] Conclusie 1 grote pot nat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 21 februari 2023 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De toegangsbewijzenzullen binnenkort met een paar cent opslaan zo te lezen
500% werknemerstevredenheid,dat moet je verdienen hé? Plopperdeplopperdeplop...dat zit er op! ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 21 februari 2023 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De werknemers van Plopsa werken 100 uur per week naar het schijnt. Die kunnen wel een paar honderd euro missen voor het goede doel.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 21 februari 2023 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die techniek van iedereen tegen mekaar opzetten is zo oud als de straat, enkel losers doen dat. Die CEO is ook een puppet die het vuile werk voor Verhulst en Bourlon moet opknappen. Die vliegt er sowieso uit om plaats te maken voor een nieuwe stropop.
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En zo snel dat een professioneel gemaakt spandoek er hing. Personeel dat spontaan iets wil duidelijk maken, doen dat met een oud laken en wat verf. Dat management (lost van schuld/onschuld) is zo hard aan het spartelen in hun eigen moeras, dat het niet meer om aan te zien is....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echte leiders en degelijke bazen doen dat niet die hebben visie en recruteren ook hun personleel in die zin. Voor zo ne fooraap werken, no way op t gemakske iets anders zoeken en ontslag geven. Roept wat tegen nen andere zot kameraad. En dan las ik wat verder, van vakantiejob in bobbejaanland, opgewardeerd naar financieel dikkenteur bij plopsla als eerste echte job.... Ja 0 werkervaring dus, 0 ervaring in omgang met mensen of hoe die aangestuurd dienen te worden. Lees Gertje had een nuttige idioot nodig die zeker niet te veel mocht kosten. en heeft dan dat groot lawijt maar aangepakt omdat m iets over pretparken wist. Allee ja, volgens mij is dat een miscast, kan dan wel veel poen verdienen en de cash laten lopen, maar ik denk dat dees als imago schade wel wat gaat kosten. En inderdaad, die zijn ase is gras, zeker als het gerecht gaat beginnen graven. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 22 februari 2023 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |