![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Minister-President
|
![]() witwas operatie van start.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Plotseling duikt Vande Lanotte weer op.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vande MijnKlote is een sos, en dus doet die alles voor geld. Liefst veel geld.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Van geloofwaardigheid gesproken...
![]() ![]() Nen gepensioneerde politieker die nen andere moet indekken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() In vergelijking met VDL is sihame een braaf schoolmeisje. Niet raar dat 1 van de onbetwiste koning van corruptie en fraude in belgie dan als advocaat gevraagd wordt. Als er iemand is die weet hoe je daarmee weg komt is hij het wel.
Hij of de gucht, maar die laatste is geen advocaat denk ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Doet mij hééél sterk denken aan dit verhaal.
Toen beweerde diezelfde dat het boek van 2 VRT journalisten "vol fouten" zat. Op bevel van diezelfde VDL werden de heren op non-actief gezet. Belangrijke fouten werden niet gevonden in het boek... Dit lijkt mij dezelfde tactiek te zijn. https://nl.wikipedia.org/wiki/De_keizer_van_Oostende Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zoek de vetpot
vind de sos
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik een nieuwsuitzending volgde dacht ik nog: "Hé!!! daar heb je die weer die VDL!!!
![]() Sihame El Kaouakibi (Open VLD) laat zich bijstaan door Johan Vande Lanotte: "Geen sprake van persoonlijke verrijking"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 februari 2021 om 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Soort zoekt soort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Om in te kaderen! Johan Sanctorum verwoordt hiermee tot in detail wat ik al veel langer weet, en met mij waarschijnlijk een hele hoop "verzuurde internettrollen en verslinders van fake news". Niet alleen keert de lezende Vlaming (op dit forum ook wel eens halve zolen genoemd) zich af van de politiek, ze lusten ook de gesubsidieerde "kwaliteitsmedia) niet meer. TERECHT!
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 februari 2021 om 05:28. |
||
![]() |
![]() |