![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op welke plaatsen kreeg jij zoal te maken met de uitvlucht "Tsja, die Corona eh ...".
Het lijkt alsof dat alles wat tegenwoordig verkeerd gaat de schuld van Corona is en iedereen er zich achter verschuilt. Op dat gebied natuurlijk wel verrekt handig. Je kan verneuken wat je wil, het ligt altijd aan Corona. Heel eventjes nam de Suez-boot die rol over maar nu die los is wordt alles weer netjes op Corona afgeschoven. Wat jullie? Wat is de meest originele/vergezochte/belachelijke Corona-uitvlucht die je al te horen kreeg?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heden bleek dat men mij een schrijven (jawel,ooude school,dus bedrukt op gebleekte houtpulp en zo !) heeft laten geworden waarop kond gedaan werd van het feit dat het bankkantoor mijner gemeente zal ophouden te bestaan.
Uiteraard kan ondergetekende zich voor persoonlijke bancaire relaties melden bij een bankkantoor in een belendende gemeente waar men zich,luidens eerdervermeld schrijven,alle moeite zal getroosten mij te helpen en bedienen.... bon..... De tweede helft van dat schrijven maakt echter (via een literaire omweg in het beschrijven der verschillende electronische zelfbankier-methodes)gans duidelijk dat men mij liever NIET persoonlijk wil helpen wegens de kroonaandoening. Absoluut verbijsterend echter is dat in dat schrijven,(uitgaande van een BANKinstelling dus!) mij ten stelligste wordt ontraden neus en mond aan te raken en bovendien met aandrang aangemaand desgevallend te niezen in een papieren zakdoekje... ![]() Als dat niet aan die corona ligt....... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 19 april 2021 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blame it on Corona: braakneigingen bij de eerste slok.
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amper een paar dagen na de melding van "mijn" bank dat ze het parochietje waar ondergetekende woonachtig is gaan achterlaten en mij aanmoedigen in een belendende parochie feitelijk liever NIET in het bankgebouw aldaar te verschijnen ,verschijnt een email in mijn smartphone....
...met de vraag een TEVREDENHEIDSENQUETE in te vullen..... ![]() Het is me wat,de "hersenmist" veroorzaakt door het Kroonvirus . Laatst gewijzigd door kelt : 21 april 2021 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik werd aangekeken als een terrorist/massamoordenaar die genocide wilde plegen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 22 april 2021 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Opstaan voor de middag. Allemaal goed en wel, maar die corona eh
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer niet in uw bed geraken.... Met al die artikels over Corona die ik nu nog moet lezen....
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zet dat ding al maanden alle dagen op en toch vergeet je het soms nog. ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |