![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() VLD-politica Annemie Neyts stoort
zich aan de "ruwe taal" van haar collega's. "Al die genitaliën...waar moet dat eindigen?", vraagt ze zich af in Het Laatste Nieuws. Volgens Neyts gaat er geen week voor- bij zonder dat één van haar collega's het woord "kloten" in de mond neemt. De kwaal begon met Bert Anciaux' "klotedossier" van de nachtvluchten. Zelfs Herman De Croo is besmet. Hij vond dat Verhofstadt de partij "ideo- logische kloten aan haar lijf" heeft gegeven. Gerolf Annemans zei dan weer dat "hij de journalisten goed bij hun kloten" had. En Renaat Landuyt "erfde de klote-auto" van Bert Anciaux. [size=4]Het is verdomme godgeklaagd !!![/size] Laatst gewijzigd door Bloxbuster : 11 december 2004 om 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Ze denkt bij zichzelf: "Niet omdat ik tetten heb, moet ik dat allemaal slikken".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Nu praten de politici eens duidelijke taal die we verstaan.........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duidelijke taal waar we geen bal/zak aan hebben.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() annemie brusselt... annemie brosselt ja !!
Brusselmans kan er een boek over beginnen schrijven... "de ongeschoren zuurpruim !! "de remedie voor mannen met een te hoog libido !!" "liever een sappige frisse kutje, met een flitsende clitoris... dan een uitgedroogde flamoes, met een droge stoppel, waar ge een bus glijmiddel moet op uitgieten" of "kut-kom(kom)me(r)(n)taar van een kutwijf"... zou Herman Brusselmans zeggen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Annemie Neyts heeft een punt. Politici horen zich een beetje netjes te gedragen en uit te drukken. Al dat infantiel gebruik van scheldproza is nergens goed voor. Maar ja, sommigen willen liever opvallen door hun woordkeuze dan dan door de inhoud van hun betoog. In zo'n gevallen stelt de inhoud meestal ook niet veel voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wilt ge met een naam als “uit de broek”
Je zou voor minder een hekel krijgen aan die lullen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou de geluidsbanden van een doorsnee parlementaire of senaatszitting moeten horen. Dan zijn uitdrukkingen zoals "kloten" nog vriendelijk.
![]() |
#15 |
|
![]() inderdaad, tijd om over kutdossiers en kutauto's te spreken! vrouwen aan de macht!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of "evolueren" we soms naar een cultuur van puberteitperikelen? Uiteraard staat het iedereen vrij om zulke uitlatingen te doen. Vrijheid van meningsuiting enzo. Maar ik keur het af, en dat is dan weer mijn goed recht.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het aantal makeup vakjes heeft de verkoopscijfers niet opgedreven, de "natuurlijk" gevormde ergonomische "versnellingspook" heeft daarentegenover het aantal echtscheidingen sterk opgejaagd.
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou bij mijn woordgebruik vrij veel rekening met de omstandigheden en vooral met de toehoorders.
Dus soms zeg ik al eens iets kernachtiger. Maar niet zo vlug onnodig kwetsend. Graag veel pittig en gekleurd. Tegenover klanten: dubbel afgemeten. (dus nooit zoals Filip den taaie de van Sexen Klootburg: een miljoen kiezers zullen mij op hun weg tegenkomen ....) En om op Neyts te antwoorden: waar eindigt dat, al die genitaliën? Wel: genitaliën eindigen vaak in andere genitaliën.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |