![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is het toeval dat ik tot nu toe enkel kon vaststellen dat onze politici steeds het Pfizer vaccin toegediend krijgen en niet het spul van Astra-Zeneca ?
Is dat laatste vaccin dan voor het "plebs" voorbehouden en vermijden onze politici de risico's omdat zij wel de vrije keuze hebben? Alleszins geeft dit voedsel tot achterdocht omdat de verwijzing naar het Pfizer-vaccin later uit de berichtgeving over De Croo weggelaten werd. Ik ben ervan overtuigd dat hier nog een stinkend putje zal opgelegd worden; als het te laat is! Ik laat zeker de AZ-kelk aan mij voorbijgaan. Citaat:
Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik betwijfel of politici niet een placebo krijgen, maar we zullen zien hoelang ze het gaan uitzingen zonder enige 'reactie' als proefkonijn door bijwerkingen van het experimentele pfizer vaccin zoals al honderdduizenden andere vaccinatie slachtoffers overal ter wereld.
Ik geloof er alvast niks van. En decroo: elke prik brengt ons een stap dichter bij een mooie zomer? Onze mooie zomer wordt nogmaals voor de tweede keer op rij opzettelijk verpest door fascistische, psychopatische regelzotten die denken ons wijs te kunnen maken dat een mooie zomer afhankelijk zou zijn van een gifprik die ze voorwenden zelf te nemen.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tjonge, alsof het amalgaam vaccins iets is om voor te vechten als zwijnen voor een plek modder.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paar mensen zitten al in Brazilië wat te rentenieren.
![]() "God zal hen neerbliksemen" Oooeh de vloek v d beer, we krijgen schrik... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er zeker van dat ze placebo krijgen.
Minister de Jonghe van Hollande heeft al 20 keer zijn "eerste" prik op camera gehad. Kan niet eh? Of T'is miss heroine? Dus fakers! Of junkies. 1 van de 2.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 juni 2021 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=OZLc4QcJb-U
"Australia: How A British Prison Colony Became A Nation | Death Or Liberty | Timeline" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is eenvoudig te controleren wie een phizer vaccin kreeg.
Ik geloofde het ook niet toen een filmpje circuleerde waar een gevaccineerde met phizer magnetisch zou geworden zijn, ik dacht dat het vast en zeker fake moest zijn. Wel, ik was getuige en heb het met eigen ogen gezien bij een gevaccineerde kennis waarbij een sleutel als een magneet bleef plakken op de plaats waar bij hem het phizer vaccin werd geïnjecteerd! De gevaccineerde vond het zelf hilarisch en moest ermee lachen. Ik vind het creepy en ik zou doodongerust zijn in zijn plaats over wat er mij nog allemaal aan onbekende gevolgen zouden te wachten staan.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 14 juni 2021 om 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere dag denk ik dat we nu wel het toppunt van de zotternij van de anti-vaxxers bereikt hebben.
Maar neen, er staat geen rem op, ook op dit vlak: factie van wat ze geloven en uitkramen overtreft de fictie van wat we er ons van zouden kunnen verzinnen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ok, ok. Nu ga je toch te ver in je getrol. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niemand hoeft mij op mijn woord te geloven.
Neem zelf de proef op de som, er lopen intussen genoeg phizer magneten rond zou ik zeggen. ![]()
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() In deze maand zijn 85% van alle vaccins Pfizer ( of Moderna met dezelfde technologie - mRNA ). Dat is helaas minder sensationeel dan wat er wordt geïnsinueerd.
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het laat mij ijskoud wie mij gelooft of niet, ik weet wat ik gezien heb.
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 14 juni 2021 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Busted En als het echt is, dan hebben ze u goed liggen gehad omdat het ook met speeksel kan blijven plakken. ![]()
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juni 2021 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Darpa hydrogel.
T'is al lang bewezen. Dat zit niet in de prik, maar in de test.