![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vermoed dat de grens bij vrouwen lager ligt. Bij mannen is dit nog altijd meer taboe denk ik. Ik denk dat een man al een serieus vermogen moet krijgen voor hij zijn stijve lul met een luide kreun in een behaarde mannenkont duwt. Ik heb geen idee vanaf welk bedrag een vrouw met haar foef zou gaan botsen tegen een andere natte preut.
Wat denken jullie?
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoeveel zou de gemiddelde man betaald moeten worden om seks te willen hebben met Hot Marijke ?
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Parenclubs zitten stampvol met biseksuele vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telt Anuna ook?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ook de meer fijnbesnaarde heren waxen pijnlijk.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 augustus 2021 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meesten gaan er wel gratis over dan.
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ?
Vrouw met vrouw. Is dat niet super saai? Die lesbo's kijken altijd verveeld en kwaad. Man met man. Is dat niet heel lichtzinnig? Hit and run. Even "komen" en klaar. Flinterdun. Zoiets als zo'n discohoer pakken. Even komen en klaar. ^^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() American Psycho - There are no girls with good personalities
https://www.youtube.com/watch?v=KvqeeOKs9Bw Dat vinden ze wel geil hé. ![]() De "psy" instelling. Vee... Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 9 augustus 2021 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=Z3KGTbWxslw
Marshall Masters is in da fucking house. -_- Fuck, gast. Niet nu... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No way, het idee alleen al.
![]()
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb tegen mijn vriend gezegd dat ik het gehad had en ben terug vertrokken. Geen tweede keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die oudere zwaarlijvigen betaalden wel voor de hoofdmoot, dat eten was het goedkoopste van de situatie.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij betalen ze toch niet
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10.000 euro. Voor een half uur, niet langer hé. Maar wel full service gegarandeerd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeilijke vraag. Hangt enorm af van de looks van de persoon in kwestie.
Veel vrouwen zou ik ook niet doen zonder er goed voor betaald te worden hoor. Ik beschouw mezelf als heteroseksueel maar ik zou toch een hoger bedrag willen om seks te hebben met bijvoorbeeld Reinhilde Decleir dan met een jonge, knappe, niet al te behaarde man. |
![]() |
![]() |