![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() [font=Verdana]Hallo allemaal,
Ik zal maar direct met de deur in huis vallen: ik zit met een probleem... Ik ben een 22-jarige studente Bedrijfspsychologie en Personeelsbeleid aan de unif van Gent, en ik ben bezig aan mijn thesis. 't Is te zeggen, bezig aan mijn steekproefinzameling. Ik ben op zoek naar 100 arbeiders en 100 bedienden die een vragenlijst willen invullen (die ongeveer een uur in beslag neemt) over emoties op het werk. De unif van Gent had gedacht om dat aan de hand van papieren vragenlijsten te doen, maar mijn pa en ik hebben zo een exemplaar uitgewerkt op PC, in access... Bon, korte vraag: wie van jullie heeft: 1. Een arbeiderscontract/bediendencontract 2. Goesting om eventjes aan die enquete te werken... Ik ben echt wanhopig, niemand wil da verdomde ding invullen... Dus ik hoop echt dat er hier een paar goede zielen zijn die het er voor over hebben om slechts 1 uurtje (hoogstens!!) van hun lange leven te spenderen aan een enquete... Please please pretty please? Groetjes [/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Bedankt voor de reactie!!!! Ik zal zo snel mogelijk een enquete doorsturen. Andere geïnteresseerden (die er ongetwijfeld zullen zijn
![]() Merci! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Ik zou het doen maar ik ben nog altijd een werkloze RSZ-profiteur
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() ik ook student zorry
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() En gij moet er 200 doen ?? good luck
Ik studeer ook nog |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb geen arbeiders- of bediendencontract en kan u dus helaas niet helpen. Toch veel succes gewenst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Merci voor uw reacties!! Zijn er nog geïnteresseerden? PLEASE? Ge kunt mij mailen naar [email protected]... Dan stuur ik een exemplaarke door.
PS: die vragenlijst is VOLLEDIG ANONIEM. We vragen wel uw naam te vermelden, maar van zodra wij die vragenlijst in ons handen hebben, scheuren we die schriftelijke toelating af en sorteren we die op een gans andere manier dan die vragenlijst. 't Is maar da je't weet ![]() Sie joe! x |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik studeer ook nog, anders had ik met veel plezier meegewerkt!
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Autoselectie? Met een vragenlijst als deze? No way! Er bestaan grenzen...
|
![]() |
![]() |