![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/09...o-vaccinaties/
De Croo is scherp voor niet gevaccineerden. Zij brengen anderen in gevaar. Ik kan niet goed volgen. Brengen niet gevaccineerden gevaccineerden in gevaar ? Waarom moet je als gevaccineerde nog een mondmasker dragen ? Je kan dan dus nog besmettelijke zijn, das waar, maar als de anderen gevaccineerd zijn in uw omgeving op dat moment, wat is dan het probleem ? Voor de rest, niet gevaccineerden die in het ziekenhuis belanden een forse rekening laten betalen. Eens kijken of ze dan nog zo weerspannig gaan zijn. Ik had veel meer vrijheid verwacht en veel sneller door dat vaccin. Dus ik ben daar in teleurgesteld. Nu lijken mij zich een aantal onzinnige maatregelen op te stapelen. In hoeverre zijn degenen die als eerste gevaccineerd waren nog beschermd door dat vaccin bijvoorbeeld. Veel vragen weinig antwoorden. Waarom zit Erika Vlieghe als enige met een mondmasker in de zevende dag ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() You are welcome
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zei dat in de ziekenhuizen vooral niet gevaccineerden liggen. Het gevaar zit hem vooral bij overlast door niet gevaccineerde patiënten. Dat is wat ik er van begrepen heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is bijzonder merkwaardig dat een eerste minister zoveel pertinent wetenschappelijke nonsens kan blijven debiteren.
Straks gaat hij nog zeggen dat de aarde plat is, en dat zal even gemakkelijk door journalisten geslikt worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Sterker, iedereen die in het ziekenhuis ligt, en zeker op de IC, brengt dus iemand anders in gevaar. Ik weet het ik maak er een karikatuur van. Maar zolang de IC niet vol ligt zie ik daar niet direct een probleem. Maar langs de andere kant, een simpele maatregel dat een niet gevaccineerde zelf zijn ziekenhuiskosten zou mogen betalen, ik denk dat dan iedereen zich snel laat vaccineren. In ieder geval, zwaar teleurgesteld. Ik had meer van die vaccinaties verwacht. En als Vlieghe gevaccineerd is, dan snap ik niet waarom zij een mondmasker draagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nee, de waanzin spat er gewoon af. Dat was voor mij van in het begin al duidelijk, maar daarvoor moest je wat inzicht hebben in hoe een epidemie werkt en zo. Maar we hebben het nu empirisch allemaal ondertussen gezien, en toch blijven ze voort doen met hun religieuze zever. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is trouwens een ongelofelijk idiote uitspraak. Bijna alles wat iemand doet, brengt een ander een beetje in gevaar. Als jij je auto neemt, breng je de anderen een beetje in gevaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Wat denken de forumvirologen van de Viruswaanzin-viroloog?
https://hoe-erg-is-corona-echt.be/Thema/Jaar2021
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Hij laat zich nan ook omringen door gepatenteerde leugenaars-experten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Vaccinatie vermindert de overdracht met 90%. Dus minder verspreiding van het virus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Jaja, maar HOE brengen ze de gevaccineerden in gevaar?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Dat deden de oudjes voordien ook, en zelfs nu zijn er meer bedden onbezet.
Dus nogmaals, HOE doen ze dat nu? En waarom is de zorg ondertussen niet opgeschaald?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 17 september 2021 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Obese mensen pakken ziekenhuisbedden weg, rokers pakken ziekenhuisbedden weg, oudjes pakken ziekenhuisbedden weg, automobilisten pakken ziekenhuisbedden weg. Kan je even duiden waarom dit geen probleem is, maar bij een niet gevaccineerde medemens wel?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de oudjes met comorbiditeit besmet worden en op IC terechtkomen is ook de schuld van de antivaxxers die het virus blijven verspreiden. Dus zoals ik zei door de ziekenhuizen te overbelasten en door gevaccineerden met comorbiditeit te besmetten en de dood in te jagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |