![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ga je om met bewust niet-gevaccineerden in de vriendenkring of familie
Vooral luisteren blijkt het sleutelwoord te zijn. Het coronavaccin blijkt dé splijtzwam in heel wat vriendenkringen en families. Niet alleen wegens de meningsverschillen, maar ook omdat het samenzijn zelf in het gedrang komt. Filosoof Patrick Loobuyck legt uit waarom uitgerekend het covid-vaccin zo’n probleem is en wat eraan te doen valt. Probeer actief te luisteren naar elkaar en erkenning te geven aan hun opvattingen zonder dat je moet toegeven op je eigen standpunt, maar dat is geen gemakkelijke oefening." Bron: VRT NWS - Antivax overtuigen of niet Ik dacht eerst een enquête te maken, maar het aantal antwoordmogelijkheden is nogal uitgebreid. Hoe ga je om met mensen die zich bewust niet laten vaccineren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het er niet moeilijk mee aangezien ik zelf gevaccineerd ben.
Laat elk in zijn of haar eigenwaarde. Ik heb er geen last van. Elk z'n keus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Wat een bullshit artikel weer, met een bullshit filosoof met zijn hoofd in zen kont.
De VRT moet vooral stoppen met mensen tegen elkaar op te zetten.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de filosoof die de moraalridder probeert te zijn, voor discussie vatbaar of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() I don't give a sh*t, ik heb het gevoel dat IK aan de juiste kant sta en dat de zorgen voor de antivaxxers zijn, en aangezien dat zij mij niet meer ziek kunnen maken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() De VRT brengt het, zal het wel gevraagd hebben en zette ook die foto erbij.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is er wel 1 geval waarin ik kan begrijpen dat dat meiske hysterisch wordt als vaxster: dat is dat zij obese antivaxxer ouders heeft, en zij nog afhankelijk is van hen, en zich zorgen maakt voor wat er met haar zal gebeuren als die onnozelaars dood gaan aan covid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amen
![]() |
#10 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees de naam eens : Pieterjan. Die kerel gaat het ver schoppen op Canvas. De mannelijke Kathleen Cools. Hij slijmt niet met de mening van de filosoof. Verre van. Of de filosoof nu gelijk heeft of niet laat ik voorlopig in het midden. Luisteren en vooral niet stigmatiseren, zolang dit wederzijds is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men heeft dat er zo hard ingeklopt dat het heel lang zal duren voor de feitelijke gegevens dat zoiets gewoon niet waar is, omdat het "solidaire" aspect hem enkel maar zit in:
1) het niet doorgeven van de ziekte, waar vaccinatie niet veel tegen doet 2) het niet gebruiken van een ziekenhuisbed waar jonge mensen niet veel toe bijdragen dus noegabolle geholpen wordt met het vaccineren van niet-risico personen. In werkelijkheid moet je als gevaccineerde elke niet-gevaccineerde bedanken om eventueel een klein extra risicootje op zware covid willen te nemen, om niet bij te dragen tot de dynamiek om het vaccin rapper omzeep te helpen. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 september 2021 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mij heeft ze in haar kot te lang voor de tv moeten zitten naast pa en ma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() "Hoe ga je om met bewust niet-gevaccineerden in de vriendenkring of familie?"
Misschien met respect voor ieders vrije keuze en als MENS? ![]()
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Ideetje voor een film? Ben je al regisseur ondertussen?
![]() |
![]() |