![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te gek om los te lopen, maar deze zotternij staat vandaag op het menu van het landsdeel waarin de grootste Vivaldi-partij de plak zwaait. Demir werd met scudraketten bestookt omdat ze geen toelating gaf voor een vervuilende gascentrale in Vilvoorde, maar Wallonië gaat dat probleem even aanpakken met houtkachels.
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() De luchtvervuiling in Vlaanderen is niet alleen meetbaar maar ook ruikbaar. Niet waar ik woon. De bevolkingsdichtheid hier beslaat 21/persoon de vierkante kilometer, het bosgehalte in ons departement 60%. In tegenstelling tot Vlaanderen waar de bevolkingsdichtheid meer dan 20 keer groter is, en waar het bosgehalte om van te huilen is, totaal geëlimineerd door Vlaamse betonboeren voor wie het nooit genoeg is en gesteund door alle Vlaamse politici.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik begrijp, maar met bedenking altijd het totaal beeld bekijken een boom ( economie ) die ( landbouw-bosbouw ) gekweekt wordt voor brandhout heeft jaren vocht en Co2 opgestapeld en uit de lucht genomen. hel lijkt stom, maar houtkachels vragen nieuwe bomen die jaren moeten groeien verder bestaat er al technologie om de fijnstofuitstoot te beperken verder bestaan er al houtkachels die pellets en brandhout aankunnen ik weet dat pelletkachels in Wallonië een premie krijgen ik ga hier geen standpunt innemen. Maar als ik moet kiezen uit een huis verwarmen met hout-pellets of gas. zo onschuldig is gas nu ook niet bij het oppompen en transporteren en een huis verwarmen op stroom die afkomstig is van gas..... ik zou kiezen voor NVA en PS stroom verwekken met atoom ipv gas hernieuwbare verbranding van hout-pellets bestuderen ooit eens nagedacht wat we jaarlijks naar het containerpark brengen aan snoeiafval en ander houtsoorten ? maar, de fijnstof moet aangepakt worden in de schoorsteen met de nieuwe technologie en deze kennis is er al
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 18 november 2021 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Een belachelijke beslissing van een overbodige regering.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus stook het maar op, het is goedkoop en aanwezig in de walonie en ze hebben daar allemaal nog een stoof. Dus kiezers gelukkig en tegen de rest van de goegemeente maken we wijs dat dat klimaat neutraal is. Ik zou zeggen smijt nog een blok uranium op het vuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus het is gewoon bespottelijk om in een land waar kernenergie beschikbaar is, het als millieu minister nog te presteren om het in brand steken van hout nog te verkopen als goed voor het millieu. Dat neemt niet weg dat ik mijn eigen stoof laat staan, dat is eerder een tactische overweging zodat ik niet afhankelijk ben van die beroepsmongolen van leiders. Desnoods ga ik lege plastiek flessen en autobanden verbranden als het -10 vriest en er geen AC meer uit de prieze komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén van de oorzaken is het gebruik van pellets om te verwarmen / elektriciteit op te wekken. Dit zijn dezelfde grondstoffen die nodig zijn voor het maken van OBS en EBS platen. Laatst gewijzigd door reservespeler : 19 november 2021 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is dichtbevolkt en genereert zeer veel inkomsten voor gans België. Dat we hierdoor meer uitstoten is een vaststaand feit. Omdat we ook regio's hebben die minder bevolkt zijn, is de gemiddelde uitstoot per inwoner ietske lager. Allee, ik moet hier toch geen lessen wiskunde geven zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() serieus wat ik op de hellingen zie liggen heb in Duitsland deze zomer, daar kunt ge veel cabannekes van zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zuhal maakt de juiste keuze. |
|
![]() |
![]() |