![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() De Nederlandse hoogleraar (em.) experimentele immunologie Pierre Capel toont in zijn gisteren geplaatste videocollege ‘Immunologie voor Dummies – deel 5‘ keihard wetenschappelijk bewijs dat de Covid injecties exact het omgekeerde doen van wat de politiek en mainstream media beweren. Vaccinaties blijken het Covid virus juist te versterken, verzwakken het menselijke immuunsysteem aanzienlijk, beschadigen menselijke genen die onze stofwisseling en bloedstolling regelen, en veranderen vaxxers in de èchte ‘superspreaders’.
‘We gaan weer goede tijden tegemoet,’ begint Capel op zijn kenmerkende droge, cynische wijze. ‘De ‘besmettingen’ stijgen, de lockdowns kondigen zich aan, de mondkapjes zijn weer terug, en er gaan nog allerlei andere dingen gebeuren. Maar dat moeten we altijd positief blijven zien…’ ‘Hoe verspreiden gevaccineerde mensen Delta? Wat de wetenschap zegt’, stond op 12 augustus in Nature te lezen. ‘Nieuwe data wijzen erop dat Delta zich onder mensen die tegen Covid-19 zijn gevaccineerd sneller kan verspreiden dan andere coronavirus varianten.’ Bovendien blijkt Delta minder gevoelig te zijn voor (vaccinatie-) antilichamen neutralisering, en juist de risicogroep (ouderen) niet reageert op het (Pfizer) vaccin. Tientallen pagina’s met vele honderden aangetoonde medische gevolgen ‘Maar ja, dat zijn gewoon gegevens die je overal kunt zien,’ vervolgt Capel, die dan wijst op de 57 (in beeld verschijnt 97) pagina’s met lijsten met honderden en nog eens honderden aangetoonde bijwerkingen en andere (vaak ernstige) medische gevolgen van het Pfizer ‘vaccin’. ‘Dat valt wel mee….’ Dan laat hij pathologische foto’s zien van aangetaste harten, longen en aderen van mensen die zijn overleden door hun Covid vaccinaties. ‘Ach, wat doen we daar moeilijk over…’ Op een leverfoto is zelfs iets te zien ‘wat nog nooit eerder gezien is, namelijk een tijdelijk lymfoïde orgaantje dat probeert de ellende in de lever op te vangen. De persoon die dit plaatje gaf heeft het helaas niet gehaald.’ Grafieken bewijzen: meer vaccins = meer doden Capel toont dan een officiële grafiek waarin het aantal dagelijks bevestigde Covid doden in Israël wordt weergegeven. Als de grafiek van het aantal vaccinaties daar overheen wordt gelegd, vallen de lijnen bijna naadloos samen. (Kortom: meer vaccinaties = meer doden, minder vaccinaties = minder doden.) ‘Gewoon pure data.’ ![]() Dat geldt ook voor de volgende grafiek waaruit blijkt dat de ‘vaccins’ van Pfizer, Moderna en Janssen al na 5 maanden (tussen maart en augustus) een groot deel van hun veronderstelde werking hebben verloren. Pfizer daalt naar 64%, Moderna naar 49% en Janssen zelfs naar een schamele 3%. Als de lijnen naar november worden doorgetrokken, dan zijn ook Pfizer en Moderna inmiddels naar NUL werkzaamheid gedaald, en dat terwijl uit het hierna getoonde overzicht onomstotelijk blijkt dat natuurlijke immuniteit die is opgedaan tijdens een corona infectie vele malen krachtiger en effectiever is. Genetische veranderingen aan cruciale lichaamsprocessen Kan dit onthustsende plaatje voor de ‘vaccins’ nog erger? Ja, helaas wel. Volgens alomvattende onderzoeken gepubliceerd in het vakorgaan Cell Discovery zijn allerlei celtypes van het immuunsysteem – natural killercellen, monocyten, CD8 killercellen, helper cellen en andere antistof producerende cellen – genetisch aan het veranderen als rechtstreeks gevolg van de Covid injecties. ‘Er worden genen op het DNA uitgeschakeld of aangeschakeld. En als we dan gaan kijken naar hoe dat zich vertaald’ in ons lichaam, komt een schrikbarend beeld naar voren: https://www.xandernieuws.net/wp-cont...5h-768x530.jpg Capel laat daarna iets complexere plaatjes zien van de resultaten van onderzoeken waarin is vastgesteld dat de ‘vaccins’ zowel het cholestorel (vethuishouding), de bloedstolling en de ontstekingsreactie in ons lichaam ernstig verstoort. Buitengewoon zorgwekkend is dat NFKB, een zeer belangrijke schakelaar van DNA activiteit (in ons immuunsysteem), flink stijgt, waardoor ‘een paar honderd genen in een andere stand gaan. Dit is een indicatie dat er echt heel veel veranderd is.’ De ‘vaccins’ induceren dus grote veranderingen in de gen expressie van onder meer cruciale eiwitten die nodig zijn voor ontstekingsreacties. Ook de galhuishouding en suikerhuishouding zijn totaal veranderd. Extra boost aan virus, vaxxers nu superspreaders ‘En dit wordt een beetje vervelend: de (heel belangrijke) interferon (alpha) productie is ook naar beneden.’ Witte bloedcellen reageren na ‘vaccinatie’ slecht op interferon, dat een zeer belangrijke bescherming is tegen Covid-19. Alle beschermende activiteiten van de witte bloedcellen gaan door ‘het prikkie’ zwaar naar beneden. De ‘vaccins’ geven dus een extra boost aan het virus. Nieuwe infecties die worden opgelopen na ‘vaccinatie’ worden steeds heftiger, waardoor juist de vaxxers in superspreaders worden veranderd. ‘Dit zijn gegevens die gewoon gepubliceerd zijn,’ besluit Capel. ‘Maar het mag allemaal niet genoemd worden.’ (Sterker nog: ministers en Tweede Kamer keren letterlijk hun rug naar de enkele oppositieleden die hen met de harde, verifieerbare feiten confronteren). ‘Dus lieve mensen: als we kijken naar de effecten op de verschillende organen, de bijwerkingen, het immuunsysteem, en we ook de poorten openzetten voor nieuwe infecties… ach ja, look at the bright side of life.’ https://www.youtube.com/watch?v=CPnGMYGfE84 bron : https://www.xandernieuws.net/algemee...ers-verandert/ _________________ Ik kan onvoldoende inschatten of meneer Capel het juist heeft. Maar de cijfers en alledaagse waarneming lijken hem echt wel gelijk te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik heb het origineel opgezocht: https://www.nature.com/articles/s41421-021-00329-3 Citaat:
Capel begaat hier al een flater, en dat belooft niet veel goeds voor de rest van zijn betoog
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alpina : 8 november 2021 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.kwakzalverij.nl/assets/U...ebsite-std.pdf Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is duidelijk dat Capel ergens ontspoort, maar het is even verbijsterend dat al die officiele kwakzalvers ook al anderhalf jaar aan het ontsporen zijn, he, zij het in de andere richting. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schrijf hem dus nog niet helemaal af al is dit nu wel het eerste wat ik lees van hem, het kan zijn dat hij helemaal wacko gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil is dat Capel de weg van het immuunsysteem als een gps kent en bekritiseerd word door mensen die het adres nog niet weten in te tikken.
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
dat het morele compas van Peter Capel niet zo zuiver functioneert, hij is een beetje amoreel, niet eens echt kwaadwillig denk ik. Dat geldt ook in zijn sociale verhoudingen en zijn privéleven...' Een wetenschapper hoort geen moreel kompas te hebben. Die moet zich bezig houden met rauwe feiten, onderzoeken voeren en objectief rapporteren. Moraliteit hoort bij de politiek en het beleid te zitten. Ik ken die mens niet maar de inhoud van de kritiek vind ik irrelevant. Da's zoals zeggen Jeroen Meus is een slechte kok want naar het schijnt is hij heel slecht in bed.
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weet er wel iemand wie ons wat wijsmaakt.....????? Ik kijk gewoonlijk naar "Wie heeft financieel of politiek belang bij wat??;" En tijdens heel min loopbaan is dat al een heel goede leidraad geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zit zelfs een kans in dat hij (geheel of gedeeltelijk) gelijk heeft ook. ![]() Laatst gewijzigd door TREBRON : 9 november 2021 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het bijvoorbeeld niet eens dat lekke vaccinatie automatisch tot dodelijker varianten zou moeten leiden. En ook al vond ik het logisch dat massa vaccinatie met lekkende vaccins tot VACCIN ONTWIJKENDE varianten (niet noodzakelijk dodelijker) kon leiden, moet ik toegeven dat daar tot nu toe niks van gezien is: alle varianten die voor problemen zorgen zijn ontstaan door te botsen op NATUURLIJKE immuniteit, niet vaccinale. Het besluit is er nog niet, en de vuurtest zal nu zijn, met een grote golf onder de gevaccineerden. Maar ik moet toegeven dat het effect "massa vaccinatie kweekt resistente varianten" tot hier toe nog niet is waargenomen. Ik denk zelfs dat bij corona, er weinig relatie is tussen propagatie en dodelijkheid, omdat de slechte uitkomens ten eerste maar weinig volk betreffen en dus geen invloed hebben op het verloop, maar vooral omdat de periode van doorgeven en de periode van zwaar ziek zijn gescheiden zijn bij corona: je hebt het virus allang doorgegeven voor je zwaar ziek wordt. Het gegeven dat het misschien waar is dat herhaald griep prikken de volgende prikken minder efficient maakt, komt eerder van een slecht getuned of tegengewerkt vaccin, eerder dan een "lui maken van uw immuunsysteem". Maar de kans bestaat wel dat we exact dat soort fenomeen aan het veroorzaken zijn. Echter, ook daar zijn er nog geen gegevens om dat te bevestigen. Kortom, je kan dat niet naar voren schuiven als wetmatigheden met enige zekerheid op dit ogenblik. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 november 2021 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn aangetoonde corruptie in zijn functie bij het UMCU, waarbij hij geld voor onderzoek naar zijn persoonlijke rekeningen had doorgesluisd is een element die dit aantoont. De argumenten die hij gebruikt zijn verdraaid en gecherrypicked en puur op maat van die achterban, met wetenschap heeft dat niet zoveel te maken. Da's eigenlijk zoals zeggen : Jeroen Meus is als mens verschrikkelijk nonchalant en slordig en bovendien kleurenblind en dat zie je ook in zijn werk als kok en bij de presentatie van zijn gerechten. Is dat dan irrelevant? Laatst gewijzigd door parcifal : 9 november 2021 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens deze site ben je het meest besmettelijk de eerste week met symptomen, dat past dus perfect in de wiskundige formule van virale evolutie. Het wordt dus volgens deze formule milder als je het loslaat en enkel zieken thuis laat, en dodelijker door lekke vaccins . "De kans dat je anderen besmet wanneer je covid-19 hebt, is het grootst in de eerste week dat je klachten hebt. Waarschijnlijk ben je het meest besmettelijk op de dag dat je klachten starten." https://www.gezondheidenwetenschap.b...t-besmettelijk Corona muteert wat trager dan de griep en de grote toets komt deze winter wanneer de meeste vaccins half uitgewerkt zullen zijn. Volgens mij werkt het ook erg plaatselijk, per land of zelfs per streek of stad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de officielen in sommge gevallen beter gezwegen hadden ipv dingen te vertellen die ze eigenlijk niet wisten is ook een feit. Een camera en een spotlight doet blijkbaar vreemde dingen met een mens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“We weten niet of ze gaan werken, we weten niet voor hoe lang, we weten niet hoe goed de lockdowns gaan werken, we weten niet hoeveel spuiten je nodig zal hebben, we weten niet hoeveel mensen gaan sterven door de lockdown, we weten niet welk jaar de pandemie zal stoppen, we weten niet hoe gevaarlijk de vaccins zijn, enz enz De leugen-wortel was een belangrijk instrument. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 9 november 2021 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is moeilijk om onzekerheden te vertalen in beleid he. Damned if you do (something), damned if you don't. Laatst gewijzigd door parcifal : 9 november 2021 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |