![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Ik kreeg onlangs voor mijn oudste zoon van 12 jaar een uitnodiging voor vaccinatie met Pfizer. Ik twijfel aan de voordelen van de vaccinatie van deze leeftijdscategorie en zou deze liever niet doen. Helaas is er echter een vaccinatiedrang. Zonder een geldig CST kan hij in de krokusvakantie niet gaan skieën.
Ik was van plan om mijn zoon een zelftest antilichamen COVID-19 te geven. Als deze test positief is zou ik hiermee naar de huisarts gaan om een officiële antilichamen test af te nemen waardoor hij een CST op basis van herstel zou bekomen. Vorig jaar half april heb ik mezelf al getest met een dergelijke antilichamen test. Toen was die nog illegaal gemaakt door Maggy De Block, maar ondertussen zijn deze testen vrij te verkrijgen in de apotheek. Een korte zoektocht op het internet leverde mij enkele test op en met die kennis ging ik naar de lokale apotheek. Zij ontkennen echter dat deze testen bestaan!?Ik geef het niet snel op en begaf me naar een grotere apotheek waar ze mijn vraag in eerste instantie positief beantwoorden. Ik kreeg echter een antigen-test ipv een antilichaam test. Toen ik hier op wees vertelde de apotheker mij dat een antigenen en antilichamen exact hetzelfde zijn! Mijn repliek was, dat kan u toch niet menen! Haar antwoord was éénvoudig, “mijnheer ik ben wel een wetenschapper”. Dat zou dan best kunnen, maar ik ben wel een microbioloog en wat u zegt is gewoon fout! Weerom, ga ik naar een volgende apotheek. Op hun website hebben ze de antilichamen test voorradig. Weer probeert men mij een antigentest aan te smeren. Uiteindelijk vas de Biosynex antilichamen test niet in voorraad. Het feit dat de website de test wel als voorradig aangeeft was letterlijk ‘niet hun probleem’. Wat is hier verdorie aan de hand? Ik zoek een manier om de pseudo-wetenschappelijke apotheker van de apotheek aan de Carrefour in Zemst te laten schorsen. Zij geeft aan haar klanten volledig verkeerde informatie! Testen we dat niet voor ‘fake-news’? Ben ik nu gek aan het worden wanneer ik hier een ander plan achter zie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zorg dat je een CST hebt.
Blijf anders in je kot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Waarom zou je meewerken aan een nutteloos pasjessysteem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Dit!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan enkel dit vinden.
Graag hoor ik hier meer over. Lijkt me belangrijk. Zou dat ook willen doen. https://www.nhg.org/downloads/advies...mp-no-mobile=1
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() tja, inderdaad, mss is dat wel de bedoeling van de tv-kwakzalvers, test, kassa, test, vaccins, vaccinopolis, vaccins, virus, virologie, macht, wetten, geld, macht, wetten, eeuwig aan de macht, .............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol neen. Daar zit geen bewuste doelgerichtheid achter. Het is gewoon waanzin.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
It’s not by chance, it’s by design.
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, Rudy.
DAT stadium zijn we gepasseerd.
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Ben ik verkeerd dat België van 16 miljard staatsschuld naar meer dan 50 miljard staatschuld is gegaan door deze cotna"crisis". Dus plotseling is massaal schulden maken GEEN probleem, maar werd er daarvoor elk jaar wel in de zorg bespaard. En vandaag in de Afspraak komt iemand pleiten om vooral de maatregelen te respecteren. Uiteraard met een emo-filmpje van het pesroneel, hoe spontaan.)Zo komen we er samen door. DUS: de politiek breekt al decennia de zorg af en NU moeten wij burgervrijheden afstaan en veel schulden op ons nemen. Vreemd hé.
Laatst gewijzigd door Walvader : 24 november 2021 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben benieuwd naar de test. Ik zou het ook wel proberen.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een centje extra voor onze pensioenen ging niet. Een paar miljard aan globalisten dan weer wel.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dus zijn zoon kan gerust meegaan als er niet blijkbaar systematisch die test word weggehouden. En nee, ik ben er volledig mee akkoord van GEEN ENKELE TOEGEVING meer te willen doen. Laat staan op zo een manier. Het hellend vlak moet stoppen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja joh de Corona Fallout zal keihard zijn, nog twee lockdowns en nieuwe mutanten en er komt hier hongersnood oorlogen moorden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |