![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Empirisch konden we al vaststellen, met onze eigen ogen, dat maskers en vaccins geen strobreed in de weg hebben gelegd van de virus-verspreiding “du jour.” Het allerbeste resultaat dat we konden vaststellen, is dat bij een zeer lage levensverwachting het eerste vaccin misschien wat maanden “uitstel van executie” heeft kunnen kopen voor ziekelijke ouderen.
De wereldvermaarde Johns Hopkins universiteit slaat nu een zoveelste, en waarschijnlijk grootste nagel in de doodskist van de zo gehate “lockdowns.” De auteurs zijn niet de eerste de beste. https://sites.krieger.jhu.edu/iae/fi...-Mortality.pdf Dit is wat wetenschappers doen. Veel leesplezier.
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Nieuws over vanalles en nog wat:
hln, nieuwsblad Nieuws over corona door vaccintwijfelaars: www.aijfioasejfioesajeio.ru/iofjaeos654654.pdf
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was toch al vanaf dag 1 gezegd geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het verschil met een lockdown is me niet helemaal duidelijk - tenzij SIPO eigenlijk gewoon een zeer strenge vorm van lockdown is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat in het algemeen een lockdown betekent dat vele zaken dicht moeten (restaurants en zo) ; terwijl SIPO "stay home" orders zijn, zoals we in Frankrijk en zo gehad hebben, waar je gewoon je huis niet uit mocht behalve onder heel restrictieve condities, met een toelating.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() 0.2% minder verkeersdoden waarschijnlijk van mensen die naar hun werk gingen?
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat betekent dus bij een dodental van 30000 dat we er 0,2% van vermeden hebben, zijnde 60 stuks. Daar hebben we dus miljarden en miljarden euros tegenaan gesmeten en hebben we iedereen 2 jaar van zijn leven laten opgeven.
en let op hé, je gaat hier nog altijd onnozelaars hebben die dat normaal vinden. Elke dode is er immers 1 teveel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 4 februari 2022 om 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|