![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Is het de taak van de overheid een steriele leefomgeving te creëren? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 81,82% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indien ja; doet de overheid dan met de "maatregelen" die ze neemt, een goede job om ervoor te zorgen dat onze leefomgeving zo steriel mogelijk is, uiteraard met de bedoeling om ervoor te zorgen dat niemand nog ziek wordt.
Bovendien, wetende dat dit virus er maar 1 van de (10/100/1.000/10.000/...) is, is het zinvol steriliteit na te streven voor 1 virus? Op welke manier zou U er voor zorgen dat Uw en ieders leefomgeving ECHT steriel is. Indien nee; Wat is het nadeel van een steriele leefomgeving, en op welke manier maken we dat aan de overheid duidelijk.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steriliseren van politiekers vind ik een uitstekend idee!!
![]()
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij hebben ons geterroriseerd in een beleid en later de burger aansprakelijk gesteld voor verspreidingen. Ik heb voorbeelden gegeven hoe de overheid zelf superverspreidingen organiseerde en door dat aan te kaarten een gasboete voorkomen. Als zij potentieel besmette zielen met tram, trein, te voet, bus e.d. meer laat samenkomen op 1 punt, moet zij zorgen dat die mensen niet in een omgeving komen waar ze andere gezonde mensen kunnen besmetten. Organiseer je zoiets in Centraal Station, dan ben je de motor van de pandemie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steriliseren met waterstofbommen werkt vrij goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() The final Solution...
Iedereen perfect proper. En nooit meer ziek of besmet. De "maatregelen" mogen eindigen, Mr. Von Ranzig. Onze "resident-celebrity" heeft de oplossing gevonden. ![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De overheid moet alles voor mij doen zodat ik kinds en creatief kan blijven want creativiteit is het hoogste goed in onze samenleving.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Een lege IC-gang is het hoogste goed in onze samenleving.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lood werkt ook heel goed en is zeer kost besparend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan geen superverspreidingen organiseren en dan 250 pogen te rippen waar totaal geen gevaar voor verspreiding was. Dat kan niet. Dat is om als de Hulk uw tshirt kapot van te scheuren terwijl ge groen van woede uitslaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Zeg dat maar tegen de experts die "maatregelen" nemen om TOCH te proberen.