![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn vaccins nuttig? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
19 | 76,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 24,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ontbreekt de keuze 'misschien wel, misschien niet. Hangt er van af.' ?
Polariseerderke, soms?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben wat dat betreft 'ervaringsdeskundige' ![]() Tot spijt van wie het benijdt ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een hele lijst ven heel nuttige vaccins. Tetanos, pokken, hondsdolheid, enz... Stel dat er een onnuttig vaccin zou bestaan. Dan zijn vaccins in het algemeen nog altijd nuttig.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag uiteraard zeggen dat de beschermingsgraad afneemt, maar om daaruit te besluiten dat men het niet moet nemen is crimineel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga een 'vuil' woord gebruiken. Pas op. NUANCEREN. ![]() Hopelijk hebt ge 't overleefd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten onrechte voert men deze discussie tussen gen technologie in wat ook niets meer met vaccin van oorsprong te maken heeft. Uiteraard doet men dat in de wetenschap dat 90% toch te dwaas is om het verschil te verstaan.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard zijn vaccins nuttig. Wat een dwaze vraag.
Is chemotherapie nuttig ? Ja. Gaan we iedereen chemotherapie opsolferen ? Goe zot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hamer is nuttig. Daar is geen twijfel over. Maar een hamer dient tot niks om vijzen in te draaien, dat is echter geen in twijfel stelling van het nut van een hamer. Er zijn omstandigheden waar het potentiele nut van een hamer niet tot uiting komt. Maar dat neemt niet weg dat het nuttig is. Dat iets in omstandigheden nadelig kan aangewend worden stelt het nut ervan niet in vraag. Wie met een hamer op vijzen klopt, gebruikt een hamer niet nuttig en daar is het gebruik ervan nadelig, maar toch is een hamer nuttig, omdat het kan dienen om nagels in te kloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Zijn insecten nuttige beestjes? Ja, maar ze moeten uit mijn huis blijven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is een derde vaccinatieshot hoogst waarschijnlijk nuttig maar ik ben zo kwaad door alle belachelijke, domme, veel te dure tot ronduit contraproductieve maatregelen dat ik er sterk over na denk om ze aan me te laten voorbij gaan.
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() een vaccin tegen huisstofmijt is zeker nuttig en moet om de 20 jaar vernieuwd worden
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of de vaccins echt nuttig zijn, is daar eigenlijk een duidelijk bewijs van?
Ik dacht dat er in een nieuwsuitzending een viroloog nog wist te vertellen dat de vaccins het echt niet halen tegen hoe het virus nu weer maar eens muteerde. ![]() p.s. Ik kan mij al geruime tijd niet van de gedachte ontmaken dat het virus gemaakt is in één of ander duister laboratorium of het is wel hééééééél slim dat het zich niet zomaar zonder slag of stoot laat vangen? Ver gezocht of zou het???? Intussen blijven er maar héél der karavanen vluchtelingen de EU overspoelen waar er géén enkele van is die mogelijk besmet is door het virus. Dat zet je wel aan het denken????? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Bill gates, Soros !
GeWn VeRtroUwN Op Eign ImmUuNSyStEeM |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We zullen zien wat die onicron variant brengt, maar delta heeft ons alvast geleerd dat de vaccins alleen niet helpen (covid "niet-zo-safe" ticket weet je wel), maar wel in combinatie met andere coronamaatregelen (mondmaskers, verluchting, handen ontsmetten en lockdowns wanneer de cijfers te hoog zijn);
Ik vrees dat we die combinatie (herhalingsvaccins en coronamaatregelen) voor nog een heel lange tijd aan ons been hebben. Tot voor een maand of twee zou ik voor vaccinatieplicht en vaccinatie voor kinderen geweest zijn, maar nu de vaccins toch niet zo goed werken, kan ik er ergens wel in komen dat mensen zich niet (of niet meer) willen laten vaccineren. Idem voor hun kinderen. Maar dan moeten ze wel het gezond verstand hebben en afstand houden, mondmaskers dragen en extra opletten dat ze andere mensen niet gaan besmetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het lijkt mij veel eenvoudiger om gepensioneerden niet meer in IC op te nemen. Dan doen ze zelf wat ze willen en zorgen niet meer voor een maatschappelijk probleem. Oftewel beslissen ze van normaal te leven, en de kleine fractie ervan die pech heeft gaat dood zoals het hoort ; oftewel zonderen ze zich voor de komende decennia af en blijven biologisch en nutteloos in leven. Citaat:
Er is maar, en dat sinds het begin, een groep die ambras heeft en maakt met dit virus: bejaarden. Die moeten nu eens ophouden met de ganse maatschappij last aan te doen, en oftewel te aanvaarden dat ze niet meer welkom zijn op IC want ze gaan die anders overbelasten, oftewel zichzelf isoleren tot Sint Juttemis. Meer is daar niet aan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn lantaarnpalen nuttig?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn vaccins nuttig?
Zee zeker, voor de omzet van de producenten. Verder is het maar de vraag.
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Berichtje aan de goedgelovige vaxofielen met fascistoïde inslag:
Een vaccinatieplicht leidt tot een filosofisch vacuüm waar Europa niet van zal herstellen “Kortom, mogelijk maakt een nagenoeg volledige vaccinatiegraad dus niet zo zalig als verkondigd en gehoopt wordt. Zou er bovenop een gedwongen vaccinatie dus ook nog eens gedwongen om de zes maanden ge-boosterd moeten worden. Volgens Pfizer en Moderna is er straks mogelijk ook nog eens en apart vaccin tegen omicron nodig. En zelfs van dit alles weet niemand zeker of het zal werken. Dus nogmaals, is de schending van het grondrecht op lichamelijke integriteit middels een vaccinatieplicht afgedwongen per boetes of fysieke dwang, de culturele ontwrichting waard als niemand weet of het de crisis bezweert? Maar er dient zich eigenlijk een nog belangrijker thema aan, en dat zijn de filosofische-, identiteits-, en misschien zelfs spirituele implicaties van een vaccinatieplicht voor de Europese psyche. Europa is geen militaire supermacht. Het is ook geen economische supermacht. Naar eigen zeggen - en vooralsnog bij benadering terecht - is het vooral een “morele supermacht” die leunt op “soft power”. De EU heeft spreekrecht vanwege haar morele statuur en respect voor mensenrechten, waardoor haar leden zichzelf met recht nog altijd “het vrije Westen” kunnen noemen. De vraag is wat er filosofisch en qua identiteit van Europa overblijft als we ook dat niet meer met droge ogen over onszelf kunnen beweren. Als we ook al niet meer vrij zijn, wat zijn we dan nog wel? Als Europa daadwerkelijk een vaccinatieplicht invoert en afdwingt komt de Europese psyche in een vacuüm terecht, waarin het door het loslaten van de laatste eigenheid, nog ontvankelijker wordt voor de technocratisch-totalitaire verleidingen van het Chinese model. Wij hebben het natuurlijk ook allemaal niet in pacht. Maar het voelt wel echt alsof er met een vaccinatieplicht iets fundamenteels onomkeerbaar overboord gezet wordt. Voorstanders en beleidsmakers - en dat zijn dezelfde mensen - lijken hier geen oog voor te hebben. Of ze zien het wel degelijk, maar dan staat de ontwikkeling ze eigenlijk gewoon wel aan.” https://www.geenstijl.nl/5162390/ech...iet-boys/#more