![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hoogtepunt van Omicron zal rond eind december en begin januari vallen, misschien midden januari.
Wat doet de EU? Inzetten op boosters in januari, februari en maart. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211219_95932286 In het eerste kwartaal van 2022 zullen 20 miljoen extra dosissen geleverd worden. De eerste 5 miljoen stuks worden in januari geleverd, nog eens 5 miljoen in februari en de overige 10 miljoen in maart, aldus de Commissie Door de deal zullen naar verwachting 215 miljoen dosissen geleverd worden in de EU in de eerste drie maanden van volgend jaar. Eerder deze week werd een gelijkaardig akkoord gesloten met Moderna. Momenteel zijn in de EU de boosterprikken van Pfizer-BioNTech en Moderna goedgekeurd. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 19 december 2021 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op het juiste moment boosten om het virus seizoenseffect te kunnen claimen. Lijkt me een goede strategie om de aandelenkoers van Phizer en consoorten te boosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Waarbij de winsten voor de Angelsaxen zijn. Moeilijk te verkroppen voor een post Brexit Europeaan met wat eergevoel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
En dan te weten dat zelfs Cuba het klaar speelt een werkzaam vaccin (Soberana) te produceren. Laatst gewijzigd door Bach : 20 december 2021 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben toch ferm content met mijn booster.
De Geldverbrander wou eerst niet boosteren. De Afrikanen en anderen hadden het vaccin dringender nodig. Gelukkig is dat voor ons tijdig, maar helaas wel met tijdverlies, gecorrigeerd. Mijn heksie perfeksie en ikzelf zijn dus geboosterd. En zo ook alle oudjes van boven de 65. De andere komen nu aan de beurt. Rapper zal het niet kunnen, vermoed ik. Tenzij ze ook loodgieters en Aldi-kassiersters prikbevoegdheid zouden geven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben pas 62. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan wordt het hoog tijd dat wij ergens samen een dikke pint gaan drinken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
edit : blijkbaar voor pfizer is de dosis dezelfde net hieronder gelezen.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 20 december 2021 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
77% geboosterd. Op basis vd link die gij hier zelf gegeven hebt. De derde prik voor 65plussers das wel belangrijker dan te zeuren over die 7 % die niet gevaccineerd zijn, hé. https://covid-vaccinatie.be/nl/inter...end=2021-12-16
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 20 december 2021 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aanvankelijk was moderna 100 microgram, hun boosters zijn 50 microgram. Pfizer is identiek hetzelfde: 30 microgram, zowel voor originele als booster. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Inhoudelijk zijn dat krak dezelfde vaccins.
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() Misschien dan in een omgeving zonder lantaarnpalen in de buurt.