![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als straf zullen ze naar de Dossin kazerne worden gestuurd. Van Langenhove achterna.
![]() https://www.hln.be/belgisch-voetbal/...apen~a0db0e6a/
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn racistische dingen geroepen, iets waar ik volledig tegen ben. Gelukkig zijn dat maar enkelingen die zo'n dingen roepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kompany is "gedegouteerd" want Anderlecht-supporters roepen dat soort verwijten natuurlijk nooit.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ze weten dat dat geroep hem mateloos stoort, gaan ze het nog veel meer doen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb gisteren iemand 1,2,3 bedot wetten doen tijdens tikkertje, maar die was echt wel buiten spel. Die 1,2,3 bedot was niet op tijd.
Laten we hier ook op een even volwassen manier over discussiëren. Net zoals het spelleke "in uw ondergoed achter een balleke wind lopen"
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dik loon, dikke auto's, bijna geen belastingen.
Ik wil ook zo gediscrimineerd worden.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet ongewoon dat supportsclans de tegenstander proberen onder uit te halen door gemeenheden over het uiterlijk te roepen, door boegeroep, ... . Kompany heeft zelf erger uitgelokt door eertijds te beginnen klagen over zulk 'racisme'. Als je reageert op bullies wordt het alleen erger. Het is eerder veelzeggend dat het slechts enkelingen betrof en het hele stadion niet meedeed.
Voorpaginanieuws op alle nieuwssites. Een mens zou voor minder een hekel aan voetbal en alles wat er mee te maken heeft krijgen. Belast de voetbal eerlijk !
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 20 december 2021 om 06:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat die Kukeleku eens stopt met dat BLM gedoe.
Dat hoort absoluut niet thuis bij voetbal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ALs klein manneke mocht keltje voor ne keer met nonkel mee naar een voetbalmatch in de parochie...
Dat was de seventies. Wat mijn kort voordien nog zuivere oortjes daar mochten aanhoren.....na al die jaren hoor ik het nog "Stamp verdomme die zijn kloten in zijn kelegat".... van NONKEL ![]() ![]() Er is NIKS veranderd,TOEN brachten voetbalmatchen al de mooiste orale kunstvormen voort bij het hoog-intellektueel publiek. Verschil is dat de voetbalisten(ook in de hogere klasses) gewoon voortdeden en geleerd hadden enkele rekening te houden met wat op het veld gebeurde en vooral niet te reageren op de "psychologische oorlog" vanaf de zijlijn.....Diegenen die dat niet deden werden van het veld gestuurd of gehaald...onprofessioneel gedrag....crybabies! Er is een probleem bij een aantal van de huidge generatie voetbalisten en hun aanhang blijkbaar.Het lijkt wel of zij denken moraalridder te moeten zijn. Laatst gewijzigd door kelt : 20 december 2021 om 07:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() vandaag mag er niets meer... ![]()
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Voetbal, net als de religie van vrede, blijkt nu eenmaal een grote aantrekkingskracht voor mongolen te hebben.
Van die zelfverklaarde, opgefokte alfamannetjes.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs één marginaal die zoiets roept moet al bestraft worden vind ik.
Maar het is toch bijzonder vreemd dat niemand anders iets hoorde en dat Kompany dat tijdens de wedstrijd niet aankaartte bij de scheidsrechters... De tweets van Calvo, notoir Anderlechtsukkeltje, zijn er ook weer fameus over. De reactie van Clement vind ik 100% correct.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doek heel dien onozele klotevoetbal eens op.
speciale regelkes voor rsz, alle weken honderden flikken nodig , stewards en rode kruis vrijwilligers om die shit in goeie banen te leiden, Dat kost ons wekelijks miljoenen en voor wat ? Om een bende overbetaalde shit for brains achter nen bal te zien lopen. .. komaan he. De staat zou dat geld beter investeren in echt tallent. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 20 december 2021 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch ver gekomen als je een neger al geen aap meer mag noemen.
Wat is het volgende? Een domoor mag je geen ezel meer noemen? Een politieker geen gladde paling? Eentje die alle dagen in de zetel ligt geen luiaard? Een feeks van een wijf geen valse kat? Een man onder de sloef geen schoothond? Een dikkerdje geen nijlpaard? Een dikkertje in 't zwembad geen walvis? Een bejaarde geen grijze duif? Een kaalkop een ei? Een geile oude vrouw geen cougar? Een geile oude man geen hete bok? ... .. . Vul gerust verder aan.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 20 december 2021 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat in het Latijn zwart niet "nigreos" maar "toppreos" dan was het nu een schande om "topper" te zeggen tegen een zwarte.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 20 december 2021 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |