![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Wat betekent COVID-19 voor onze -18 jarigen?
Blijkbaar leest niemand de epidemiologische rapporten van Sciensano. Alle cijfers die ik hier aanhaal kan vinden op de site van Scienano. - De kans dat een -18 jarige in het ziekenhuis beland met COVID is 11x lager dan het gemiddelde. Hiervan is 41% jonger dan 3 maanden! Bij die zuigelingen worden die dikwijls opgenomen met milde symptomen uit voorzorg - 50% van de -18 jarigen kan na 1 of 2 dagen al terug naar huis! - Ongeveer 1/3 van de opgenomen -18 jarigen kwam voor een andere reden dan COVID-19 naar het ziekenhuis en werden positief getest door de screening van het ziekenhuis - in het schooljaar 2020-2021 zijn er minder dan 5 kinderen overleden met COVID, alle hadden deze ernstige onderliggende aandoeningen. In een gemiddeld jaar vallen er in deze leeftijdsgroep 8 griepdoden en 6 doden door longontsteking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zotten moeten direct gevaccineerd worden en in quarantaine gezet, want ze gaan de ziekenzorg op de knieen krijgen. Daar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste oma,
Dit is mijn eindejaarsbrief van 2021. Ik ben nu 2 maanden oud en zie je nog steeds graag. Ik ben 5 cm gegroeid! Ik ben blij je terug te zien na 2 weken quarantaine. Ik wens je het beste voor 2022, en nog veel verdere jaren toe, Je achterkleinkind, Erwie.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |