![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Het enige voordeel van extremisten is dat ze elkaar vroeg of laat gaan afmaken.
Dicht bij huis: Pim Fortuyn vermoord door een extreme dierenliefhebber. Theo VG vermoord door een extreme "moslim". ... Extremisme heeft nooit kunnen overleven. Kijk maar naar Hitler, Sadam, Milosovic,...het VB ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ja, met deze idiote opmerking zal je de moslims hun naam en faam nog wat komen opblinken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wat jij blijkbaar niet begrijpt, is dat Pim Fortuyn en co. helemaal geen extremisten zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Wat ben ik daarmee? Jij noemt ze beiden extremisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Gelukkige mensen zijn niet extremistisch. Ik begrijp niet hoe velen hier zich ZO kunnen storen aan moslims en homo's terwijl ze amper of geen contact met hen hebben gehad (vanachter hun veilig pc'tje)
PAS OP!!! Der is drugs in omloop!! HIDE!!!! AAHH!! Nen homo! Hij gaat mij pakken! Een hoofddoekje!! Burn her she's a WITCH!!! BURN THE WITCH!! (klinkt bekend? ) (en nu zal er waarschijnlijk één of andere Dietser (lol) met 15.000 posts sinds vorig jaar zeggen dat hij niet wereldvreemd is :d) Laatst gewijzigd door temp : 20 december 2004 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Een beetje intelligent mens begrijpt dat 't leven een grote klucht is, en kan dus niet anders dan zich te wenden tot 't spul...
( En wat is het tegenwoordig met het antidrugsgezeik? Hebben de autoritaire sletjes iets nieuws gevonden? ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vreemde conclusie die jij trekt... Back to basics? Toch een groene jongen diep in je verscholen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Altijd maar negatief denken en doen alsof het uit een gebrek aan iets is dat je drugs gebruikt... Face it: voor sommige mensen is dat gewoon tof! Net als een film zien en naar de markt gaan... overdaad schaadt! maar dat is bij alles zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
.... maar ja ik denk negatief en keur bovenstaande af terwijl positivo's zoals jij dit toejuichen...zolang als we maar fun hebben! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik gebruik drugs om mensen als Hyoens op de zenuwen te werken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
TEN eerste: pedo's --> molesteert kinderen --> schadelijk aan maatschappij en dus niet goed te keuren (uiteraard) 250km/u --> potentieel gevaar voor andere bestuurders op de baan --> gevaar voor de maatschappij --> niet goed te keuren. persoonlijk softdruggebruik uit eigen kweek in eigen woning zonder overlast of kinderen in de buurt --> schaadt niemand (buiten mezelf... opnieuw die longen...opnieuw verwijs ik naar de halve supermarkt waar je kanker van kan krijgen)--> geen gevaar voor de maatschappij. M.a.w. wie heeft er last van het feit dat iemand in bovengenoemd geval een zelfgekweekte natuurlijke plant oprookt? niemand... Denk je nu werkelijk dat ik pedo's en 250/u goedkeur? Dan ben je nog kortzichtiger dan ik dacht. Probleem is dat wanneer je geen onderscheid makt tussen pedofilie, homofilie, druggebruik, criminaliteit etc., verstandige discussiepartners gaan afhaken bij gebrek aan niveau en je je aldus gesterkt gaat voelen in uw gelijk omdat niemand uiteindelijk nog de moeite gaat doen om je tegendeel te bewijzen. En zelfs als iemand degelijke tegenargumenten geeft, grijp je uiteindelijk naar gezagsargumenten als 'God zegt ons dat het zo moet'. Op die manier ben je rap uitgepraat natuurlijk. Ik begrijp dan ook volkomen dat de meeste posters hier een afschuwelijke afkeer van u hebben en u vierkant uitlachen eigenlijk. Ik heb het geprobeerd maar ben ook tot de conclusie gekomen dat discussiëren met iemand die zo de zaken verdraaid en zo'n kortzichtige antwoorden geeft gewoon te vermoeiend is (en ja, kom be my guest, probeer er een slecht mopje van te maken ala 'gebruik dan minder drugs dan ben je minder vermoeid...'). Ik zal zelf dan ook stoppen met te reageren. Ik zal ook niet meer reageren op je posts tenzij je mijn woorden opnieuw verdraaid. Ik zal ook denk ik niet al teveel meer posten op dit forum. Ik hou me liever ECHT maatschappelijk geëngageerd bezig in plaats van mijn tijd te verdoen aan kortzichtige extremisten te overtuigen want dat lukt toch niet. Vooraleer je weer iets dom post: lees nog eens goed al mijn posts en kom tot de conclusie dat uw argumenten BULLSHIT zijn wat betreft mijn (drugs)geval. Ik weet dat het frustrerend is voor kortzichtige mensen wanneer er plots een tegenvoorbeeld opduikt die heel hun star beeld van de realiteit verstoort (cognitieve dissonantie, ook recht uit mijn 'cursusje ![]() gegroet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Schepen
|
![]() Al de mensen die drugs en gelijk wat roken hebben een verhoogde kans op longkanker; hetgeen het "maatschappelijk gevaar" met zich meebrengt dat ze gelden van de gezondheidszorg trekken die ergens anders beter gebruikt kunnen worden. (Om gevallen te dekken die niet door eigentoedoen ontstaan zijn bijvoorbeeld...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() ok, voortaan drink ik enkel spacethee (thee met cannabis in)... wat is daar het maatschappelijk gevaar van (rekening houdend met eigen bovengenoemde voorwaarden: eigen kweek (geen steun aan terrorisme dus), geen deelname verkeer, thuis, geen kinderen in de buurt, normaal functionerend leven etc etc...kortom: geen overlast)
|
![]() |
![]() |