![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wens alle leden van dit forum een prachtig 1 mei weekend toe. geniet van het weer, geniet ervan samen met jouw naasten en gedenk hen die ervoor zorgden dat wij 1 mei vieren kunnen. Kom de straat op dinsdag, laat je smoel zien en neem deel aan één van de vele 1 mei activiteiten.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo neen, wat moet ik daar dan gaan doen ? Een liedje mee neuriën ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of wat in normale huishoudens "de tering naar de nering zetten" heet.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah ik zou het voorbeeld van Griekenland of Spanje kunnen nemen. Ah ik waardeer erg iedereen die werkt, spaart, onderneemt en bijdraagt. Want het zijn zij die heel de sociale zekerheid schragen. Ah dat had gij niet gedacht hé. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Robinus V : 28 april 2012 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() shit ik ben van wacht op 1 mei.
Buiten komen is er niet bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 Mei viering Antwerpen
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waal kost 110 euro meer dan Vlaming.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij eens mocht beseffen dat voor elke eurocent die uitgegeven wordt in de sociale zekerheid, er iemand is die voor die eurocent heeft moeten werken.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Fantastisch toch dat jij van wacht mag en kan zijn op 1 mei. Reden te over voor jou dus om aan hen te denken die ervoor zorgden dat er zoiets is als 'van wacht zijn' en dat men 'van wacht' kan zijn. Anders waren we immers allen aan het trawakken, dag en nacht. Dank ook dat jij waakt over ons als we aan het slampieteren gaan, reuze solidair van jou. Ik had het niet in jou vermoed, Pé Stuyck. Waar waak jij overigens over? Andermans duiten vermoed ik.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.fgtb-liege.be/actu.php?contenu=agenda&id=342 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Handen omhoog en geef al je geld af?
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Probeer mij eens uit te leggen hoe je de sociale zekerheid in zijn huidige vorm kan behouden wanneer iedereen het er over eens is dat de basis die ze moet dragen alsmaar smaller wordt en kom aub niet af met van die fictieve maatregels zoals een vermogenstaks of een bankentaks, want het eerste is virtueel en leidt simpelweg tot vermogensvlucht en het tweede is een bijkomende belasting die via de banken bij de burgers geind wordt.
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|