![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Minister-President
|
![]() De eu is stilletjes aan het uiteenvallen, zou het eerlijk niet erg vinden na alle nutteloze woke toestanden dat ze promoten.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben benieuwd dat de EU evenvel moeite gaat doen om Hongarije erbij te houden, als voor Griekenland, waar EU de scheepsladingen versgedrukt geld naartoe stuurden.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(mosselen zijn om te eten, niet om te onderhouden in een praatbarak.)
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan gaan de EU mosselen niet al te hard oprispen als er een Hon(ecker)exit an't lopen is.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Orban morgen art 50 inroept, gaan er veel EU landen/leiders bijzonder tevreden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dikke twee
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Goh ja, misschien best zo. Hoe Hongarije met burgerrechten en persvrijheid omgaat vind ik ook maar niks. HU is dan nog één van de grootste netto-verdieners van de herverdeling binnen de EU, dus ja, zitten "wij" dat nog te sponseren ook.
Het idee dat ze als deelnemer van de EU toch een beetje democratisch zou houden is ook niet echt gelukt. Ze willen eruit, ze "kosten" geld, dus ja, laat maar gaan...
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is duaal: enerzijds zo ouderwets en autoritair als de pest, en anderzijds toch enige weerstand tegen de wokes ivm immigratie.
Uiteindelijk moeten we eens een voorbeeld stellen: ik zou ze eruit schuppen. Intern ivm immigratie en identiteit, moeten we dan wel zelf wat orde op zaken kunnen stellen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 16 februari 2022 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk zowat iedereen?... ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag je dan eens schonekes duiden, want mij was het nog niet opgevallen.
De bevolking daarentegen is wel heel duidelijk, maar ja waarom zou men rekening houden met de bevolking, nietwaar : https://ec.europa.eu/migrant-integra...m-countries_en
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wel akkoord: we zijn nog niet aan ons nief patatten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wokes kunnen hun miserie erg goed verpakken, en de bevolking slikt het. Volgende afspraak: de Franse verkiezingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die fascisten zijn niet eens democratisch verkozen en hebben ons in een nieuwe koude oorlog geleid nadat ze onze vrijheid van meningsuiting afpakten. Ons internet aan censuur onderwierpen en onze kinderen hun kop volstaken met propaganda van eugenetische bedrijven.
Het verbaast me dus niets dat er ooit opnieuw tanks naar die (vacci)nazi marcheren. Niet naar Berlijn maar naar Brussels. Geen dank je.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het EU verdrag kent enkel de mogelijkheid dat een lidstaat er zelf uitstapt (art 50) maar er zijn geen bepalingen om een lidstaat buiten te sjotten. Daarom probeert de EU haar enige drukkingsmiddel te gebruiken : financiële subsidiestromen tegenhouden van lidstaten wanneer die te veel en te hard naast de pot pissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Herinner u de discussies in aanloop naar de Dublinverordening en de implementatie ervan? De regeringen doen wat ze kunnen/mogen, binnen de mogelijkheden van de internationale rechtsregels (Vluchtelingenverdrag). Natuurlijk, ik denk dat jij (en vele anderen) vooral een probleem hebben met dat Vluchtelingenverdrag an sich. Het is niet zo gemakkelijk om zo'n internationaal verdrag even aan te passen in kader van een acute crisis. De moeilijke boodschap van de regeringen van de lidstaten, is dat men dat verdrag moet naleven.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik probeer gewoon uw vraag te beantwoorden, maar als ge liever verontwaardigd wilt zijn... DOE MAAR HE!!??!!!?!!!????!! ![]()
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 16 februari 2022 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkeerde vraag: wie heeft er al effectief iets GEDAAN?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |