![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weet iemand hoe dat zit met die 2e boosterprik voor wie Johnson&Johnson kreeg?
Ik ben in dat geval. Dus eerst J&J vaccin gehad, daarna booster met Pfizer. Nu zegt men dat men op vrijwillige basis ook een 2e booster kan krijgen, maar alleen omdat bepaalde landen (Frankrijk, Duitsland werden genoemd) 3 inentingen vereisen. Volgens dat ik op het nieuws hoorde moet je ergens een papier ondertekenen. Ik vraag mij af of je daarin zelf de verantwoordelijkheid op u neemt voor eventuele neveneffecten. Wat ik mij ook afvraag: het is weliswaar vrijwillig, maar kun je die booster bijv. ook nog volgend jaar laten zetten, mocht je op dat moment naar een van die landen willen gaan, en men het dan nog altijd vereist? Of is dit puur iets voor de korte termijn, dat tegen volgend jaar niet meer van belang zal zijn?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is uw bericht niet de mooiste illustratie van de hele tragiek rond al dat geprik? Je laten vaccineren om te kunnen voldoen aan een administratieve vereiste zonder dat er ook maar enige medische noodzaak voor is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks tragisch aan, voor zover ik dat zie. Maar ja...
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 17 februari 2022 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tragiek is het grootst als het om jonge mensen gaat die er geen enkel sanitair belang bij hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele medische verantwoording, dus niet doen. Tenzij u op korte termijn naar een van die landen moet, en u dat reisje zo belangrijk vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gezond verstand?! Verstand kwijt ja! Blijven prikken om administratief toegelaten te worden in een Schengenland... "Maar het is wel vrijwillig hoor. Gewoon hier tekenen dat u afstand van verhaal doet indien uw prikje u blijvende lichamelijke schade aanricht".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gezond verstand vertelt ons dat we best geen medicatie nemen die niet nodig is. Dat is in het verleden altijd zo geweest. Kan u met uw oneindige bron aan gezond verstand tonen waarom dat in het geval van een coronaspuit net andersom is?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou als eerste in de rij gaan staan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een vereiste die gebaseerd is op een gezondheidsanalyse.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is gegeven de omstandigheden, al zeker niet nutteloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag het aan enkele schoolmeesters -die zijn daarvoor betaald, naar 't schijnt- om niet slechts een (1) kok te horen fluiten.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op uw leeftijd heb je ook niets meer te verliezen hé. Elke dag is bonus ofte extra time.
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, je kan het dus niet. Dank om te bevestigen dat het dus niets met gezond verstand te maken heeft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge u zeven keer laat boosteren krijgt ge een gratis all in Berlijn.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, met gezondheid hebben 4e, 5e, 6e en daaropvolgende spuiten niets te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geen medisch vaccin, het is een vakantievaccin.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |