![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij hoort thuis in de bak.
Hij moet op zijn minst voor de rechtbank verschijnen vind ik. Humanitaire hulp akkoord, Oekraine steunen en helpen akkoord. Wapenhandel ben ik FEL TEGEN. Resultaat is dat Rusland nu ook raketten op Brussel richt. Wat een leuk gevoel geeft dat. En het ergste is dat als er een op Brussel valt het geen aanval is maar een vergelding.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België moet Oekraïne massaal bewapenen. Fuck Rusland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Resultaat; Twee afgebrande koten en een hoop miserie. En degenen de koten in brand steekt zijn niet eens de eigenaar van de woning. In beide wonen onschuldige mensen. Uw mening: TOP idee.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dader zijn kot inbrand steken zou het aanvallen van Rusland zijn. Dat stel ik helemaal niet voor. Probleem: brandend kot. Oplossing: brandweer Probleem: invasie door een vijandelijke macht. Oplossing: uzelf verdedigen tegen de agressor (met wapens). 'Humanitaire hulp' sturen is geen oplossing voor het probleem van een binnenvallende vijandelijke macht. De brandweer is wel een oplossing voor het probleem van een brandend kot. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 4 maart 2022 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() We hebben de brandweer gebeld, maar de brandstoker wilde niet luisteren en het blijft branden. Wat we nu doen is de eigenaar van het kot helpen om de brand te bestrijden. Wat we niet doen is het kot van de brandstoker in brand steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan de brandweer wel roepen, maar als de brandstoker koten blijft in brand steken, gaat de brandweer niet veel kunnen oplossen. De brandweer kan symptomen bestrijden (de brand), maar niet het probleem (de brandstoker). Om de brandstoker aan te pakken, heb je de politie nodig. Ijsboer wil wel symptomen aanpakken (humanitaire hulp), maar niet de oorzaak van de symptomen (Rusland als agressor). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen kun je de brandweer wel bellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wapens (plus de munitie) die De Croo leverde zijn idd van FN-makelij.
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Helemaal mee eens.
![]() |
#12 |
|
![]() Nooit gedacht dat ik het volgende ging zeggen, maar zo zie je maar : goed gedaan van De Croo !
Volgende keer wel een beetje meer wapens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is dat rattennest in één keer volledig opgekuist... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil er ook één.
![]() |
#15 |
|
![]() Misschien werkt het zo niet binnen mijn en jouw logica, maar mogelijk wél in die van Poetin. En dan is de vraag of we bereid zijn dat risico te lopen voor een land als Oekraïne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belachelijk !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is de laatste jaren enorm op afgegeven, en dat valt te begrijpen omwille van veel onderliggende frustraties en dingen die niet goed lopen. Maar wat we nu zien zou mensen toch moeten doen beseffen dat die waarden geen vaststaand iets zijn, dat daar voor gestreden moet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is uiteraard geen verrechtvaardiging voor de inval. Maar niets is zwart-wot. |
|
![]() |
![]() |