![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Wil jij een absolute beperking op onderschriften ? | |||
Ik wil een totalitaire aanpak, zoals nu dus. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 25,58% |
Mijn accountoptie "onderschriften uitschakelen" is voldoende. |
![]() ![]() ![]() |
22 | 51,16% |
Ik wil alle onderschriften vrij zichtbaar. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,98% |
Maakt me niet uit of iets anders |
![]() ![]() ![]() |
7 | 16,28% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Er is dus een regel waarbij de onderschriften afgeknipt worden, terwijl er een functie bestaat waar iedere forumaccount vrijwillig kan kiezen om alle onderschriften uit te zetten.
Zijn we het hier mee eens of niet, dat kan je posten in deze topic, hier kan je terecht voor DE POLL hieromtrend. ![]() Pollen maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Totalitaire aanpak?
Je moet de dingen niet overdrijven ook he. Er is veel kans dat het gewoon zo blijft hoor, het is een feit dat signatures van een half scherm niks bijdragen en absoluut overbodig zijn. Signatures op zich zijn iets goed, maar niet als die de grootte hebben van een flatgebouw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind onderschriften wel handig, maar niet om er hele landkaarten in te zetten. Vooral niet als ze daarboven dan maar 1 woord of smiley zetten als "posting". 100 pixels zijn misschien wat weinig, maar ja... (Ik wil mijn tekst terug zichtbaar krijgen!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen die zich er niet aan storen, of die dergelijke grote onderschriften zelfs leuk vinden, ook al dragen ze niets bij, worden nu echter mee "gestraft". "Totalitaire aanpak"? Ja hoor, zeer zeker!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jullie doen dit vrijwillig, en ik ben jullie dankbaar daarvoor. Er zijn inderdaad grote foto's tussen, maar als ik mijn "blahblah" weghaal, komen zelfs de smilies er niet aan te pas. Kleiner krijg ik ze niet, ik ben geen informaticus. Maar ik zal me niet druk maken, ik wil enkel weten of de forumgebruikers achter deze regel staan. mvg, Skill Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 17 december 2004 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals altijd moet iedereen boeten voor het gedrag van enkelingen zoals sillyeffect of ernesto waarvan het lelijk onderschrift een half scherm inneemt!
Bestaat er niet zo iets als een negeerlijst voor sommige onderschriften?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik zal het wel eens evalueren en evt. die beperking optioneel maken, maar verdwijnen zal ze niet doen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Voorlopig komt het er ook niet aan wegens gebrek aan tijd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Totalitair? Komaan... Bevordert gewoon de leesbaarheid.
Als je dan toch met foto's of grafiek wil spelen, dan kan je dat toch in je bericht zelf doen? Ik zie het eerder als een creatieve uitdaging om een leuke banner te ontwikkelen... Kijk, ik zal me er vanavond al eens aan zetten... Always look at the bright side of life....
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind de beperking op zich een verademing, een tweede mijlpaal in de kruistocht tegen onderschriften van een half scherm lang (de eerste was mbt de breedte). Alleen zijn 100 pixels inderdaad toch wel wat weinig.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 17 december 2004 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Dan kun je enkel nog tekst neerpoten (mijn eerste idee
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Btw Jeroen, kan het zijn dat die regel niet wordt toegepast op onderschriften die enkel tekst bevatten? Of heb ik gewoon geluk dat het er nét inpast?
Niet dat ik klaag ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 17 december 2004 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Het past er net in
![]() Het is gewoon een fixed height op de layer die de signature bevat da's alles ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Nou moe, hoe moet dat nu met mijn publiciteit?
![]() Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 17 december 2004 om 16:03. |
![]() |
![]() |