![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beste Forummers,
Het spijt me u te melden dat mochten de Russen ook Vlaanderen aanvallen u allemaal gerekruteerd zal worden. Het is vandaag mijn taak om u uw taaktoedeling door te geven. Lees dit document door zodat u als het moment daar is direct in actie kan springen. ![]() Het doel: Een effectieve verdediging is opgebouwd rond een locatie van strategisch, industrieel, politiek of logistiek belang. In het geval van Vlaanderen is gekozen voor een haven. Het doel van de operatie is het bewaken van een "Fort Vlaanderen" dat gebruikt kan worden als landingsplaats voor een tegenaanval. Antwerpen zou mooi geweest zijn als beschermde haven, maar ligt te ver landinwaarts op een te moeilijk te verdedigen plek, ook omdat de Westerschelde te makkelijk te blokkeren is. De verdediging is daarom opgebouwd rond Zeebrugge. De linie: De linie bestaat uit de Westerschelde, de zeehaven van Gent, de Leie, het kanaal Ieper-Komen, de Ieperlee en de IJzer om uit te komen bij Nieuwpoort. Een gebied van dit formaat biedt de minimale bescherming tegen veldartillerie, pantsercavalerie en kleiner die de haven nodig zal hebben om te kunnen functioneren. Voorkom ten allen tijden dat de vijand de genoemde wateren over kan steken. De taakverdeling: Vanwege het risico dat de communicatielijnen aangevallen zullen worden is het plan gebouwd om zonder centrale aansturing te kunnen functioneren. U kiest zelf uw functie en uitvalsbasis. Bent u erg gehecht aan een van de plaatsen langs de linie? Dan meldt u zich in de plaats in kwestie bij de infanterie. U vecht voor elke meter van uw geliefde plaats tot u uitgeschakeld bent. Hebt u een auto? Dan kunt u zich aansluiten bij de lichte cavalerie. U stationeert zich in een van de plaatsen achter de linie en komt in actie wanneer u hevige gevechten of doorbraken van de linie waarneemt. Heeft u een boot? Dan meldt u zich bij de kustbewaking. Uw taak is om de plaatsing van vijandelijk geschut aan de overkant van de Westerschelde te voorkomen. Ook bewaakt u aan- en afmerende schepen in het ondiepe water rond Zeebrugge. Bent u heel slim? Dan bent u de genie. Stationeer uzelf bij een brug. Vergeet uw fietspomp niet, want als de Russen in zicht komen moet u de brug kunnen opblazen. Ik hoop dat iedereen hier afdoende mee geïnformeerd is. Voor Vlaanderen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 1 maart 2022 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wel het stuk dat onder water gaat komen te staan door de klimaatverandering. Het is vooral Antwerpen dat moet verdedigd worden. We maken van Limburg een grote antitankgracht door de mijnen op te blazen.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet wachten op een inval, nu aanvallen.
Allee, jullie he, ik ben te oud ondertussen en heb covid ook. Zelfs mijn tandvlees doet pijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan het ze toch gaan aansteken? Alle Russen met Covid op hun veldbed
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() den dweil en di rupo in de frontlinie en al de russen lopen de poten onder hun gat om terug thuis te zijn.
PS, we leven nog dus nog altijd geen atoombommetje op brussels het helhole gevallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Zwakte in het plan: Ge kunt den Hollander ni vertrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Ik neem stelling aan de Hopduvel. Slava Flandria!
![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Russen gaan rap hun kar keren, als ze zien hoeveel files er hier dagelijks zijn, niettegenstaande de staat van onze wegen.
Om gewapende tegenstand tegen de Russen te bieden, volstaat het om aan de Brusselse moslims te vertellen dat de Russen hun moskeeën gaan sluiten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat laatste zou wel een hele boel problemen oplossen eigenlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mag ni vechten van mijn godsdienst, dus pech.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wens ik mijn ergste vijand niet toe.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Als de Russen hun belastingbrief in de bus krijgen zijn wij bomvrij!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze belastingbrief bedoel je? Dan gaan ze lopen tot in Siberië.
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Ik heb nog een hoop leeggoed, oude vodden en isomo. Spijtig dat de nafte zo duur staat.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom de isomo?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Dan blijft het beter plakken.
https://ivdnt.org/actueel/columns/wo...lotovcocktail/ Citaat:
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 1 maart 2022 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb vroeger bij den troep geleerd van daar poeder voor te gebruiken, zodat de naft en de vuile olie indikt en beter blijft plakken. De vuile olie is voor als je huis aan huis aan het vechten bent, de rook ontwikkeling zorgt er voor dat de vijand veel last heeft zelfs als het huis niet afbrand. Zo kan je hem rustig afschieten.
![]() |
![]() |