![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas vind ik voorlopig enkel een degelijke Duitse bron.
Leveringstijden van alle electrische modellen update 15 april 2022. Van carwow.de of voor de Duitse markt (D-prijzen, milieupremie reeds verrekend): https://www.carwow.de/ratgeber/elekt...n-elektroautos De andere Europese markten zullen nauwelijks verschillen, hangt ervan af waar de auto in Europa gemaakt wordt. Kan dus ook sneller zijn plus-minus 1-3 maanden kan. Hangt ook van de dealer af... productieplaats is zeker niet altijd in het thuisland. Ook Aziatische merken worden in Europa gemaakt, zoals de Koreaanse. Uitzonderingen bevestigen de regel. ![]() • Zoals ik vermoedde voor alle BMW-modellen ligt het gemiddeld tussen 9 en 12 maanden leveringstijd, dus relatief niets ongewoons in deze tijden van leveringsproblemen, door tekorten van a-z, enz, zie vertaalde tekst onderaan. • 1 jaar wachttijd is pakweg het gemiddelde, schat ik op het eerste zicht. • Voor een 13-tal modellen is de verhouding vraag-naar/navenant-mogelijke-productie/-andere reden zo overdonderend dat men zelfs tot een voorlopige bestelstop overgegaan is. Ik denk dat nog meer dan 18 maanden (het maximum hier) echt té wordt. Deze modellen met een bestelstop tel ik niet mee in het geschat gemiddelde. *Renault (ook Dacia) heeft bvb een algemene tijdelijke bestelstop **alleen vanuit Duitsland voor alle modellen, kan goed zijn dat die in de meeste andere landen wel nog normaal te bestellen is. **deze link: https://www.automobile-magazine.fr/t...rtains-marches Ook e-Honda en e-Mazda zijn voorlopig niet meer bestelbaar vanuit D. • Bij veel gevraagde ICE (benzine) tot plug-in hybrides zal het niet anders zijn. Algemeen alle wagens: https://www.carwow.de/neuwagen-lieferzeiten , met aparte links EV // Hybride modellen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 29 april 2022 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 29 april 2022 om 10:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja kijk, je wordt geconfronteerd met de realiteit en dan begon je over "mogelijjke" tijden. Als de mogelijke tijden er de helft naast zitten dan stelt uw lijstje niet veel voor he.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien je die context niet begrijpend leest is niet mijn probleem. Uw persoonlijke bestelling stelt dus een niemandalletje voor met betrekking op het topic en zijn context. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet dé, jouw leveringstermijn. Laatst gewijzigd door Micele : 29 april 2022 om 12:02. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -
Laatst gewijzigd door Micele : 29 april 2022 om 12:13. |
![]() |
![]() |